"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. június 22., szerda

Ha rád nézek

Azt vettem észre, hogy ha rád nézek, nem is látlak téged.
   Látok egy valakit, akit nagyon szeretek, de nem a testedet, hanem amikor rád nézek beléd látok, egészen mélyen. És te is meglátod a szívemet és találkozik a két szív és megrendül. "Hát te is szeretsz?" - így kiált fel. És ez a legédesebb pillanat, ekkor le kell vennem rólad a tekintetemet, mert tovább nem bírom elviselni a Végtelent. És ezt te is érzed. Boldog vagyok, mert az ember a legnagyobb titok, és boldog vagyok, mert ennek a részese vagyok. Csak tudnám, mi ez a szó: szeretet? Csak tudnám mi ez? Isten, a szeretet.

Uram, Téged megismerni, jelenti: a szeretetet megismerni. Uram, Téged látlak az emberekben és az emberek Téged látnak bennem. Mert Te vagy a szeretet. Összeköt engem az emberekkel a Te lényed és Te magad kötsz össze magaddal engem. Uram a foglyod vagyok! Egészen megrészegedtem: szerelmes vagyok a szeretetbe.

"Maradjatok meg az én szeretetemben."

bogi

Nincsenek megjegyzések: