"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2024. augusztus 13., kedd

Még egy dal

 



Hidd el, hogy számoltam, mit veszítek én

De neked száz voltam már a legelején

Úgy átkoztam azt a pillanatot

Amikor változtam, pedig nem akarok, csak egy dalt

Nem mást, hogy lásd ez a hang

Nem akadt el a szívemben

Egy jel, hogy szól az a vad idebenn'!


Hidd el, hogy álmodtam, egy kottalapot

Igazi mámorban, hogy a ritmusa én vagyok

Nem tudtam, még hova vezet

Mondom, csak úgy voltam, legyen neked is egy


Hiszen a Nap, nem a Hold

Ami lelkedre folyt

Hiszen a Hold, nem a volt

Ami annyira fojt

Hiszen a volt, nem a lesz

Ami el nem ereszt

Hiszen a lesz, nem az ez

Amit úgy szeretsz


Hát mondd, mit érdekel?

Hát mondd, mit érdekel?

Hát mondd, mit érdekel?

Ha van még egy dal idebent?

Nincsenek megjegyzések: