"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. május 23., csütörtök

A teológiámról - Bevezetés


Kedves testvérem,

Most látom, hogy eljött az alkalom és az idő, hogy feltegyek egy 10 évvel ezelőtti írásomat. Teológiám címke alatt. Most szép lassan fejezetenként elölről felteszem, majd utólag megfordítom a bejegyzés sorrendjét, hogy folyamatosan olvasható legyen.

Akkor, amikor megírtam, esélyét nem láttam annak, hogy valaha ki fogják adni könyvben (internet még csak éppen, hogy elindult), és ezért valaha eljuthat messzebb közönséghez.

Hogy mégis 80 oldalt írtam, akkor, az annak volt köszönhető, hogy a téma, felettébb felzaklatott. Annak tudatában is írtam, ha soha senki nem fogja elolvasni, akkoris, muszáj leírnom, ha másnak nem, akkor magamnak, gyerekemnek, szeretteimnek.

Éppen, amikor befejeztem a helyi református lelkész hallott rólam, és találkozni akart velem.
Igen nagy megtiszteltetésnek vettem ezt.
Elkérte tőlem írásomat és elolvasta.
Ezt is nagy megtiszteltetésnek vettem, mert mégis csak egy nő vagyok, egyszerű lélek, aki egyszerűségében éli meg a hitét, keresi az Urat és engedelmeskedik Neki.

Kérem azokat, akik megbotránkoztak, keressék meg Istent, mert megtalálható. Kérjük Isten kegyelmét, hogy tisztítson meg bennünket minden hamisságtól.

Üdvözlettel Mindenkinek!
Főképp az 'elveszett juhoknak'!

bogi

/Ha valaki nem akarja olvasni, mert azt  mondja nő vagyok, 'ne tanítsak!' igaza van. Bár szándékomban soha nem állt senkit tanítani, főleg férfit nem, hiszen ez a Szent Lélek dolga. Akiket mégis zavar női mivoltom neki ajánlom ezt a két könyvet egy férfitól, én is így látom, ahogy ő megírta, jobban is mint én. Csak éppen akkor, abban az időben egy férfi se találtatott, aki erről tanított volna engem. Ez a művem - Teológiám - azért készült, mert egyetlen egy embertől sem hallottam akkor ezeket az igazságokat, manapság már sokaktól hallani, de akkoriban nem volt erről - karizmatikus túlkapások kiigazítására - se tanítás, se könyv, független nem történelmi egyházaktól jövő megigazítás. Magyar nyelven biztos nem volt. Nyilvánosan szintén nem. Sötétben tapogatódzás volt.
Ezek az én gondolataim, amelyek akkor születtek meg, /1996-2004-ig/ hosszú vívódás, Ige olvasás, elmélkedés, imádkozás előzte meg, és viszont örülök, hogy később, jóval később, 6 év után, már írt valaki erről más is és még később 10 év múlva azok az írások, más írásokkal hozzám is eljutottak. Ezek a történelmi egyháztól független, Bibliához hű írások megerősítettek engem, hogy helyesen gondolkoztam akkor, és helyes úton vezetett engem az Isten, tehát Ő vezetett, és nyíltan közzé is tehetem. De, akit esetleg zavar a női mivoltom megértem, nekik a két könyv, Alexander Jay-tól, amit 2006-ban írt, most pedig 2013-at írunk, - 7 évvel később jut kezemhez. Összesen 17 év telt el, hogy erről végre kaptam egy jól összeszedett férfi tanítást! Isten áldja meg őt.

IGAZ VAGY HAMIS?
http://mek.oszk.hu/04600/04675/04675.htm

Az élő Jézus vagy a vallásosság?
http://mek.oszk.hu/03700/03729/03729.htm

Még találtam, ehhez kapcsolódó férfi anyagot, bocsánat hogy így írtam:
http://mek.oszk.hu/05300/05345/05345.pdf
Ez régebbi, és hosszabb. Írója városunk tanára. Honlapja: http://leporollak.hu/

Nincsenek megjegyzések: