"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. november 14., szerda

Az első napsugár




Ma végre, hosszú idő után minden összeért!


Olyan boldog vagyok!


Tele vagyok örömmel.

Vajon kisvirág nyílhat-e a romokból?

Oh, amit kisvirág nem tudott megakadályozni, mert csak ember.

És Isten megtanította neki, hogy ő csak ember, de Atyja kezében!


Olyan boldog vagyok!


Minden angyali érintés.
Minden ima.
Minden szó, ami az ÚR ajkáról hangzik felém, a múltból sietve életre kel és megtermi gyümölcsét.

Mert bíztam Benne.
Ahogy mondta nekem, amikor megtértem, hogy írjam csak fel oda az ajtóm fölé, mert örökké emlékezni fogok rá:


Mert bíztál Bennem! - mondja Istened.

 
Mert engedelmes voltál,
mert hallgattál szavamra,
mert tiszta maradtál.
Hogy követhess Engem.
Oh gyermekem!
Mindez azért lett a tiéd.
 
 
Most először, felragyott a napsugár!
 
                                               S azt hiszem Testvérem,

most már örökké ragyogni fog.



 

Nincsenek megjegyzések: