"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2010. december 5., vasárnap

Veled

Veled kezdődött minden,
És veled is ér véget
Felnőtté értem kezedben.
Te veled értettem meg az életet.
Együtt győztük le a félelmet.
Jelenlétedben nyugodtam meg.
Csendesült el lelkem.
Illatodban fürödtem meg.
Újjá tetted ami születésem óta vén bennem.

Veled szeretek élni.
Veled szeretek beszélni.
Téged szeretlek érezni.
Téged akarlak látni.

Egy útra léptem rá.
Lábam már az első kőnél megállt.
Csodálok minden percet.
Elidőzök e földi végtelenben.

De már újra várom, hogy léphessek
Együtt megyünk - fogod a kezem.
Illatod mint ezer virág lehelete
Betölti a csodálatos perceket.
Szemem ragyogása, az adja
a "mennyei" világosságot.

Még csak az első követ
érintettem,
de várom már, hogy tovább léphessek,
hogy végre elérve megismerjem,
azt, aki már oly régen várja,
hogy kezeimmel megérintsem.


Budapest, 1997. február 17. Hétfő

Nincsenek megjegyzések: