"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. július 26., szombat

38. születésnapomra



Túléltem József Attilát, nem akartam.

Könnyebb valamit rögtön jól megcsinálni, mint később a hibákat javítgatni.
Ezt én mondom.

- Sok tapasztalatból.
- Egy hülye felesleges autóbalesetből.
- Ezután 25 év hihetetlen küszködéséből és fegyelemből; egy pazarul szar országban.
- Szóval a pazarul szar ország elmúlt történelmének tanulmányozásából.
- Elszántságból, bátorságból és időnként vakmerőségből, ami vagy bejött, vagy nem.
- Ja, őszinteségből.
- 38 évből. Ami kívülről 25, belülről 105, így jött ki a 38. Az én titkos egyenletemből.
-  Orvosom tájékoztatásából:
"maga egy értelmes, intelligens nő, menjen el ebből az országból. Ne vesszen el. 
Kár lenne magáért."
- Férjemtől. A tükörből.

Ez én lennék, szűk családi körben. 

Szóval, köszönök minden születésnapi köszöntést.
Előre is elnézést kérek, a köszöntések feldolgozása akár egy évet is igénybe vehet.
Ha csomagot kapok, több év, mert sokáig nem merem kinyitni.
Legyetek megértőek velem, :)
Sok puszi nektek.

Isten áldjon titeket is.

A KRESZ próbavizsgám 93%, megyek augusztus 6-án a hivatalosra.
Szurkoljatok.

Rajta vagyok az ügyön. 

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm.

Unknown írta...

Áldott, derűs,boldog születésnapot kívánok, sikeres vizsgákat, szeretteidtől sok jó szót, ölelést,-ha kell: vigasztalást,-és sok sok további jó blogpostot kívánok! Szeretettel & tisztelettel: Zsotza

Unknown írta...

Köszönöm Zsolt!
Szép bulim volt. Sok ajándékkal, öleléssel és meglepetéssel. A blogra igyekszem visszatérni minél hamarabb írni tovább gondolataimat Istenről. Köszönöm bátorításodat. Rám fér, így 4 év után.
A fenti posztban elírtam a százalékszámot, a próbavizsgám 99% lett. Egy hibát ejtettem, a legelsőt, amitől úgy beindultam, hogy az összes többire a jót nyomtam.. :)
Remélem így lesz a rendes vizsgán is.
Isten áldjon,
Bogi