"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. július 4., péntek

Egy ideig az utolsó bejegyzés


Kedves blogolvasóim!

Nagy nehézségemre muszáj felfüggesztenem az írást, elfoglaltságaim miatt.
Az utóbbi hónapokban, már eddig is alig-alig volt időm írni.

Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket, és el kell mondanom nagyon jól esett, hogy egy-egy témában, a google kereső az első oldalakon hozta be a blogomat.
Pedig ez a blog teljesen ingyenesen működik, fizetést nem kapok érte, egyedül szerkesztem, saját pénzből állom a költségeket.
Jó érzés azt is látnom hogy a google+-on körülbelül napi kétezer megtekintésem van. Erre a nem mindennapi dologra mindenképpen akarok majd később építeni.

A jött hírnév ugyan meglepetés volt számomra, mégis örömöt okozott, hogy kényes témákról is tudtam írni, és minden eddigi írásomat nyilvánossá tudtam tenni.

Nem tudom ki találta ki az internetes naplóírást, de szerintem őrült volt. Én is az vagyok, ország-világnak elmondtam a gondolataimat, életemet, olykor a családom ellenérzései ellenére, vagy saját káromra. Még se bánom, minden igaz volt, amit írtam. És szerintem pont ezért, 20 év múlva én leszek a miniszterelnök. 

Most a következő egy hónapban leteszem a jogosítványt, nagy álmomat és örömömet. Jelentkezni fogok, ha sikerült, egy széles vigyorral az arcomon, az új autóm előtt.

Valamint nagyon jó a doulingo.com, nyelvtanuló program, ajánlom nektek is, tanuljatok! Ingyenes, és szuper. Ha ott kerestek, kövessetek engem a spearwort név alatt.

Sose felejtsétek el, hogy nincs akadály, vállaljátok magatokat, ha nő vagy, ha fiatal, ha beteg, vagy csak úgy érzed nem vagy méltó az életre, gondolj arra, hogy valakinek számítasz a világon, és szeret Téged!

Szóval csak előre! Lépjetek, legyetek bátrak, és harcoljatok azért, hogy Magyarországon mi emberek - nemtől, identitástól, vallástól és politikai nézetektől függetlenül - egymást Emberként igazán megbecsüljük és támogassuk.

Legyünk fontosak egymásnak!
Találkozzunk, minél hamarabb!

Isten áldjon titeket, és szorítsatok nekem, hogy sikerüljenek a vizsgáim.
Amint lehet jövök!

bogi


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok sikert a jogsihoz! :)

Unknown írta...

Köszönöm,
legfeljebb az első fára feltekeredem. De, hála Istennek, azt hiszem, mégse, mert túl vagyok az életem összes balesetén, betegségén és hülyeségén :)
És én LESZEK A LEGJOBB NŐI VEZETŐ!

Zsotza írta...

Kedves Bogi!

Hiányozni Fogsz... addig is olvasom a régi postokat. Köszönöm, hogy Írtál, köszönöm a bátor cikkeket. Ha Indulsz a választásokon, én Rád szavazok! [;-<)) Sok sikert a jogsihoz!

Várlak, és Visszavárlak!

Szeretettel&tisztelettel: Kovács Zsotza Zsolt

Névtelen írta...

Igen, hiányozni fogsz de majd otthon mesélsz nekem a sikereidről. Ja és sok sikert, hogy miniszter elnök legyél :D.

~Benjamin~