"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. április 12., péntek

51. zsoltár



Könyörülj rajtam kegyelmeddel,
   Istenem,
töröld el hűtlenségemet
nagy irgalmaddal!
Teljesen mosd le rólam bűnömet,
és vétkemtől tisztíts meg engem!

Mert tudom, hogy hűtlen voltam,
és vétkem mindig előttem van.
Egyedül ellened vétkeztem,
azt tettem amit rossznak látsz.
Ezért igazad van, ha szólsz,
és jogos az ítéleted.
Lásd én bűnben születtem,
anyám vétekben fogant engem.
Te pedig a szívben lévő igazságot
    kedveled,
és a bölcsesség titkaira tanítasz engem.

Tisztíts meg izsóppal, és tiszta leszek,
moss meg engem,
és fehérebb leszek, mint a hó.
Engedd, hogy vidámságot
és örömöt halljak,
és megújuljanak tagjaim,
amelyeket összetörtél.
Rejtsd el orcádat vétkeim elől,
töröld el minden bűnömet!

Tiszta szívet teremts bennem, Istenem,
és az erős lelket újítsd meg bennem!
Ne vess el orcád elől,
szent lelkedet ne vedd el tőlem!
Vidámíts meg újra szabadításoddal,
támogass, hogy lelkem készséges
   legyen,
hogy taníthassam utaidra a hűtleneket,
és a vétkesek megtérjenek hozzád.

Ments meg, mert vért ontottam,
ó Isten, szabadító Istenem!
És igazságodat ujjongva hirdeti
   nyelvem.
Nyisd meg ajkamat, Uram,
és dicséretedet hirdeti szám.
Hiszen a véresáldozatot nem kedveled,
és ha égőáldozatot adnék is,
nem vennéd szívesen.
Isten előtt a töredelmes lélek
a kedves áldozat.
A töredelmes és megtört szívet
nem veted meg, Istenem!

Tégy jót a Sionnal kegyelmesen,
építsd fel Jeruzsálem kőfalait!
Akkor majd kedveled
a helyesen bemutatott áldozatokat,
az égőáldozatot és a teljes áldozatot.
Akkor majd áldozhatnak
oltárodon bikákat.


2 megjegyzés:

Nelly írta...

Ámen!

Nelly írta...

Irgalmas és kegyelmes az ÚR,
türelme hosszú, szeretete nagy.
Nem perel mindvégig,
nem tart haragja örökké.
Nem vétkeink szerint bánik velünk,
nem bűneink szerint fizet nekünk.
Mert amilyen magasan van az ég a föld fölött,
olyan nagy a szeretete az istenfélők iránt.
Amilyen messze van napkelet napnyugattól,
olyan messzire veti el vétkeinket.
Amilyen irgalmas az apa fiaihoz,
olyan irgalmas az ÚR az istenfélőkhöz.
Hiszen tudja, hogyan formált,
emlékszik rá, hogy porból lettünk.

Zsoltár 103, 8-14