"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. október 14., vasárnap

Amelie csodálatos élete


Amelie életével már rég tartozom.
Annak idején Márti barátnőm ajánlotta figyelmembe.
Megrökönyödve ültem a moziban az első képsorok láttán, nem értettem, hát Márti annyira ismer engem, miért ajánlotta nekem ezt a filmet? :)
Aztán, amikor a végére értem életem egyik legkedvesebb filmje lett. A történet is, a feldolgozása is, a képi megjelenítése is, a zenéje is, csodálatos. Yann Tiersen zenéjét telitalálat volt így összehozni a filmmel. Nagyon sokat hallgatom, a mai napig.

Mindenkinek ajánlom, aki még nem látta, nézze meg.

Egy kis ízelítő:


Zenék:

Comptine d'Un Autre Été- Die fabelhafte Welt der Amélie Piano
[Large Version 2010]


La Valse d'Amelie (Orchestre) 


La Valse d' Amelie - Theme Amelie

A teljes hanganyag itt:

http://www.youtube.com/watch?v=WYGFNjEL7Jw


Nincsenek megjegyzések: