"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2020. november 24., kedd

Joy

 

Ma az első angolórámon … amikor beléptem a terembe odamentem egy fiatalemberhez és megkérdeztem tőle, hogy ez az a hely, ahol tanulni fogunk? Mire ő angolul azt válaszolta, nem érti a magyar nyelvet. Meglepődtem. Nem is hittem, hogy nem érti, talán már elkezdődött az óra, gondoltam, itt csak angolul lehet beszélni, előre megmondták. Ezért feltettem neki a kérdést angolul. Azonnal keresni kezdte a telefonján, hogy milyen teremben is vagyunk. Megállapodtunk, hogy egy kurzusra jöttünk. Később az óra alatt, a magyar tanulótársamtól megkérdeztem angolul, hogy az a fiatalember ott, aki velünk tanul nem magyar? Azt válaszolta, hogy nem. Francia. Nehéz az akcentusát érteni. Úgy alakult, hogy a francia fiú végül hozzám is elkerült beszélgetőtársnak. Az akcentusa miatt nekem is voltak gondjaim, :) de most már elmondhatom magamról, hogy egy franciával is beszéltem. Angolul. Magyarországon. Boldog élmény volt. Sok ilyet még. :) 





Nincsenek megjegyzések: