"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. április 22., péntek

Kovásztalan kenyerek 3. nap

Egy boldog nap. Számomra a feltámadás napja. Estétől estéig. Egy pogánynak, aki megértette, hogy Jézus Krisztusba vetett hite által, kegyelemben részesült.

Pál apostol mondta:
"... megtudhatjátok a Krisztus titkát, amely más nemzedékek idején nem vált ismertté az emberek fiai előtt úgy, ahogyan most kijelentette szent apostolainak és prófétáinak a Lélek által: hogy tudniillik a pogányok örököstársaink, velünk egy test, és velünk együtt részesek az ígéretben is Krisztus Jézusért az evangélium által." Efezusbeliekhez írt levél 3,5-6

Arra gondoltam ma, kedves TestVérem, hogy te már most végtelenül boldog vagy, öröm ujjongással tölt el, hogy megismerhettél engem. Szereteted tanítás nekem, miképpen tudtál, egy embernek örülni, mert Krisztusban van, úgy tudjak én is neked és minden Testvéremnek szívből örülni. Mintha csak a feltámadt Krisztust látnám. Életemben ilyen mélyen szeretném megérteni és megélni Krisztus szeretetét Testvéreim felé.

De még mielőtt kiigazítanál: Jól tudom, önmagamat láttam meg benned, mint tükörben. Önmagamban létező isteni szeretet köszönt vissza a te szeretetedben. Azt hiszem ezért vagyunk mi TestVérek, hogy örüljünk egymásnak és szeressük egymást, ahogyan Krisztusban illik (szokás).

"A  hűségeshez hűséges vagy, a feddhetetlen emberhez feddhetetlen.
A tisztához tiszta vagy, de a gonosznak ellenállsz."
Zsoltárok könyve 18,26-27


bogi

Nincsenek megjegyzések: