"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. augusztus 25., vasárnap

Mi van akkor, ha ...



Olyan sok mindent szeretnék mondani.

Például, hogy arra még nem gondoltam, hogy a Hold elhagyhatná a Föld körüli pályáját. Vagy valami hasonló. Mintahogy azt az álmomban láttam.
Hogy először egész közeljött a Hold, aztán a Nap pedig visszafelé ment Keletnek. Majd a Nap megállt, és mintha letakarták volna. A Hold pedig eltűnt.

Még nem gondoltam arra, hogy mi lenne, ha a Holdat valami kiütné a pályájáról, és a Föld megbillenve elindulna távolabb a Naptól, megállva forgásában is.

Valószínűleg, ha egy pillanatra közel jönne a Hold, majd kirepülünk a Nap-körüli pályánkról, Földünkről nézve távolodni fog a Nap, vagyis kisebb lesz, ha a Föld pedig már nem forog, akkor egy bizonyos ponton marad minden Földről látható látószögből. Számomra ez tehát DK-i irány volt.

Csak mert találtam egy kis filmet erről, nem hallgattam meg, csak néztem a képeket...
nem is érdekel, csak maga az elmélet, hogy mi van akkor, ha...
ha egyszer tényleg igaz lesz?



Jaj mi van akkor, ha minden bűnünk ránk szakad?

Amikor az álmot álmodtam, nagyon megrémültem.
De... már három éve nézem az eget... sok furcsaságot is látok... de nem értek hozzá,... majd azt hiszem jobban odafigyelek és statisztikát írok, hogy kiszámítsam magamnak...
Látod, mégse három hét lett a Holdból, hanem három év... a barátságunk is örök maradt.

.. apropo arra gondoltam, hogy a Nap elhagyása nem biztos, hogy napok, lehet hogy évek alatt történne meg...
Ebbe pedig simán belefér a három és fél év egyszer, aztán még egyszer... ahogy a Biblia írja az utolsó órára...
Vagyis az az utolsó hét év.

Ez alatt az idő alatt tényleg számos katasztrófa belefér, amitől az emberek igen komolyan megrémülhetnek ...
de mi, akik hiszünk Jézusban, egészen felkészültek leszünk. Mert, felkészít Ő.

Ma találkoztam egy régi ismerősünkkel, katolikus, Zsófival.
kicsit meséltem neki... az álmaimról, magamról, hogy mi történt velem stb...
Persze aztán este még Dalidáék is eljöttek, hogy a katolikus napom teljes legyen.

Beszéltem Taddeusról, és hogy annyi álmot kaptam az Úrtól...

Mondtam neki az egyiket... Mondtam, hogy Taddeus minden attributuma itt van a házamban...
Bot.
Együtt gondolkoztunk azon, - komolyan gondolkoztunk együtt :) - hogy mit jelenthet, hogy visszakapom a botom?
De annak az álmomnak volt folytatása... arra már nem volt időm, hogy elmeséljem...
Kicsit várnom kell... le fogom írni. A teljes álmom és a folytatást is. Meg, hogy hányszor volt ezen a nyáron bot a kezemben, arról ne is beszéljünk...

Néha azon gondolkozom, kell-e ez a blog...?

Aztán arra jövök rá.. amikor együtt imádkozunk, hogy, olyan jó veled.

Hogy jó az Úrral.

Hogy hányszor mondták nekem is, milyen jó veled.... főleg, ha együtt imádkozunk.

oh, fel kell hívnom a debreceni református barátnőmet, Annát, láttam tegnapelőtt telefonon keresett...
Látod azt se tudom, hol a telefonom... lehet te is kerestél... már.
Rohannak a napok...

nagyon rohannak a napok... szeretném megállítani.

Mindent elfelejtek, annyi minden történik velem, kapok újat, ... pedig változom is... az emberek ha hozzám jönnek, találkozom velük.. és én bennem fáradt szeretet... mondják menjek... menjek hozzájuk... de hát nézd hogy rohannak a napok... veled is alig vagyok.
Milyen döbbenten álltam, ahogy mondta ismerősöm, hiányzom neki.
- Hiányzom? Hogy-hogy? - kérdeztem.
- Hát nem tudom, úgy a lényed?!
- Dehát már legalább három éve, hogy nem dolgozunk együtt... alig találkozunk.
- Igen - mondta - mégis, hiányzol.
Tudom, hogy legszívesebben most is belémkarolt volna, mint akkor, de most csak hagytam, hogy szóljon... elindultunk az Ölelés utcán... a Mező utca felé. Hiányzom.

Hogy hiányozhatom?
hogy elpasszoljam az ügyet, felnéztem az Égre,
- mostanában, az Eget kémlelem.
- azt én is szoktam - válaszolta.
És még másfél órát beszélgettünk akkor.

És akkor az én hűséges régi barátaim? Akikkel már évek óta nem foglalkozom... Márti? ... - Oh most milyen nagyot sóhajtottam, őket is meg kell látogatni, menni, menni kell. Annyi dolgom van, és olyan kevés az idő... és még a felét se mondtam el annak, amit muszáj lesz még elmondanom... itt a blogomon.


"Recseg, ropog a föld, darabokra törik a föld, inogva reng a föld! 
Ide-oda tántorog a föld, mint a részeg, düledezik, mint a kunyhó! 
Ránehezedik vétke, 
és elesik, nem is kel föl többé."
Ézs 24,19-20


"Elpirul a sápadt hold, szégyenkezik az izzó nap, 
mert a Seregek URa lesz a király a Sion hegyén és Jeruzsálemben, 
és vénei előtt ragyog dicsősége."
Ézs 24,23


Nincsenek megjegyzések: