Tehát! A főcímek a lényegek, nem a mellette lévő magyarázatom.
A parancsokat ízlelgesd, hogy mit parancsolt neked az Úr. Jézus tanítványa!
Mindent tudunk. Ismerjük a világot. Most még leleplezünk egy-két dolgot,
amit egyébként mindenki tud, de még szükséges, hogy összegezve le is írjam.
Fokozatosan elhagyjuk, a világi botrányokat.
A mi életünk értelme, Jézus parancsainak teljesítése. Maradéktalan megtartása.
Én mindegyik mellé, kis szívecskét tettem a Bibliámban.
Azért, mert szeret minket az ÚR.
11. Ne félj!
"Ne félj te kicsiny nyáj;
mert tetszett a ti Atyátoknak, hogy néktek adja az országot."
(A Mennyek Országát)
(Lk 12,32)
(Lk 12,32)
12. Keresd Isten országát!
Először, és véglegesen.
Mindhalálig, eltökélten, semmit se sajnálva.
Mindhalálig, eltökélten, semmit se sajnálva.
Ráadásul minden meg fog adatni neked, ami a földi életedhez szükséges.
"Csak keressétek az Isten országát, és ezek mind megadatnak néktek."
(Lk 12,31)
13. Ne aggódj!
"Monda pedig az ő tanítványainak:
Annakokáért mondom néktek, ne aggodalmaskodjatok a ti éltetek felől,
mit egyetek; se a ti testetek felől, mibe öltözködjetek."
(Lk 12,22)
14. Alázd meg magad Isten keze alatt!
"Bizony mondom néktek, ha meg nem tértek
és olyanok nem lesztek mint a kis gyermekek,
semmiképen nem mentek be a mennyeknek országába.
Aki azért megalázza magát, mint ez a kis gyermek,
az a nagyobb a mennyeknek országában."
(Mt 18,3-4)
15. Légy kisgyermek!
Gyermeknek kell lenned, ez a legtermészetesebb,
de ha még ennél is többet akarsz, akkor a gyermekek közül a legkisebb legyél.
de ha még ennél is többet akarsz, akkor a gyermekek közül a legkisebb legyél.
Aki a legkisebb az a legnagyobb.
Ne hat, tíz éves legyél, hanem legyél három éves.
Ne hat, tíz éves legyél, hanem legyél három éves.
Legkisebb azt jelenti, aki leginkább rá van szorulva szülőjére.
Vagyis itt a mennyei Atyára.
Legyetek Isten gyermekei.
"Azután vita támadt közöttük arról, hogy közülük ki a nagyobb.
Jézus pedig ismerve szívük gondolatát, kézen fogott egy kisgyermeket,
és maga mellé állította;
majd ezt mondta nekik:
"Aki befogadja ezt a kisgyermeket az én nevemért,
az engem fogad be; és aki engem küldött.
Mert aki a legkisebb mindnyájatok között, az a nagy."
"Azután vita támadt közöttük arról, hogy közülük ki a nagyobb.
Jézus pedig ismerve szívük gondolatát, kézen fogott egy kisgyermeket,
és maga mellé állította;
majd ezt mondta nekik:
"Aki befogadja ezt a kisgyermeket az én nevemért,
az engem fogad be; és aki engem küldött.
Mert aki a legkisebb mindnyájatok között, az a nagy."
(Lk 9,46)
- Mert a kisgyermeket nem hallgatják meg.
- Nem veszik komolyan, amit mond.
- De szeretik, ha jelen vannak, mert a felnőttek "jóságukat" csillogtathatják rajtuk.
- A gyermekeken lehet hatalmaskodni büntetés nélkül. Senki se torolja meg.
- A gyermek nem tud bosszútállni, más felnőtt sem fog érte.
- Egy ilyen védtelen, kicsi "gyermeket" befogadni otthonába
(vagyis Isten gyermekeit, akik mindenüket eladva követik Jézust)
Jézust nevéért befogadni,
a legnagyobb ajándékot jelenti, a befogadónak,
azt jelenti, hogy Jézust és az Atyát fogadta be.
- A kisgyermeknek nincs vagyona.
- Kiszolgáltatott szüleinek, itt most a mennyei édesapjának.
- A kisgyermek mindig tanul. Itt most mennyei dolgokat. Soha nem ér a végére.
- Nincs senkije, aki segítse, csak a szülője.
- Kicsi gyermek azt jelenti, a legkisebb, a leginkább gyermek,
a leginkább kiszolgáltatottabbnak kell lenni, Istennek, mindenben.
- Mert a kisgyermeket nem hallgatják meg.
- Nem veszik komolyan, amit mond.
- De szeretik, ha jelen vannak, mert a felnőttek "jóságukat" csillogtathatják rajtuk.
- A gyermekeken lehet hatalmaskodni büntetés nélkül. Senki se torolja meg.
- A gyermek nem tud bosszútállni, más felnőtt sem fog érte.
- Egy ilyen védtelen, kicsi "gyermeket" befogadni otthonába
(vagyis Isten gyermekeit, akik mindenüket eladva követik Jézust)
Jézust nevéért befogadni,
a legnagyobb ajándékot jelenti, a befogadónak,
azt jelenti, hogy Jézust és az Atyát fogadta be.
- A kisgyermeknek nincs vagyona.
- Kiszolgáltatott szüleinek, itt most a mennyei édesapjának.
- A kisgyermek mindig tanul. Itt most mennyei dolgokat. Soha nem ér a végére.
- Nincs senkije, aki segítse, csak a szülője.
- Kicsi gyermek azt jelenti, a legkisebb, a leginkább gyermek,
a leginkább kiszolgáltatottabbnak kell lenni, Istennek, mindenben.
"Bizony, mondom néktek, ha meg nem tértek,
és olyanok nem lesztek, mint a kisgyermek,
nem mentek be a mennyek országába.
Aki tehát megalázza magát, mint ez a kisgyermek,
az a legnagyobb a mennyek országában.
És aki befogad egy ilyen kisgyermeket az én nevemben,
az engem fogad be.
Aki pedig megbotránkoztat egyet e kicsinyek közül,
akik hisznek bennem,
jobb annak, ha malomkövet kötnek a nyakába, és a tenger mélyébe vetik.
Jaj a világnak a botránkozások miatt!
Mert szükséges, hogy botránkozások történjenek,
de jaj annak az embernek, aki megbotránkoztat."
(Máté 18,3-7)
16. Tagadd meg magad!
Vedd fel keresztedet minden nap, és kövesd Jézust
"Ha valaki én utánam akar jőni, tagadja meg magát,
és vegye fel az ő keresztjét minden nap, és kövessen engem."
(Lk 9,23)
Ez a te kereszted:
Jézus parancsolatainak megtartása.
Jézus is keresztet hordozott, az Atya megbízásának keresztjét.
17. Gyűlöld meg apádat és anyádat
testvéreidet, sőt a saját lelkedet is.
Jézus mondta, ki az ő apja, anyja és testvérei.
Az, aki cselekszi az Ő mennyei Atyjának akaratát.
Tehát, ha a te vérszerinti szülőd cselekszi, akkor szeresd, mint testvéredet, (mint Atyád fiát).
Ha nem cselekszi, akkor ne kövesd cselekedeteiket.
Hanem gyűlöld azokat.
Ez vonatkozik saját magadra is.
Ha te nem cselekszed a te mennyei Atyád akaratát, gyűlöld magadat.
Jézus Krisztus parancsainak makulátlan megtartása a te kereszted.
Kevés mondani, Uram, Uram!
Cselekedni is kell akaratát, ha tanítványai akarunk lenni.
"Ha valaki én hozzám jő,
és meg nem gyűlöli az ő atyját és anyját,
feleségét és gyermekeit, fitestvéreit és nőtestvéreit,
sőt még a maga lelkét is, nem lehet az én tanítványom.
És valaki nem hordozza az ő keresztjét,
és én utánam jő, nem lehet az én tanítványom. "
(Lk 14,26-27)
Jézus mondta, ki az ő apja, anyja és testvérei.
Az, aki cselekszi az Ő mennyei Atyjának akaratát.
Tehát, ha a te vérszerinti szülőd cselekszi, akkor szeresd, mint testvéredet, (mint Atyád fiát).
Ha nem cselekszi, akkor ne kövesd cselekedeteiket.
Hanem gyűlöld azokat.
Ez vonatkozik saját magadra is.
Ha te nem cselekszed a te mennyei Atyád akaratát, gyűlöld magadat.
Jézus Krisztus parancsainak makulátlan megtartása a te kereszted.
Kevés mondani, Uram, Uram!
Cselekedni is kell akaratát, ha tanítványai akarunk lenni.
"Ha valaki én hozzám jő,
és meg nem gyűlöli az ő atyját és anyját,
feleségét és gyermekeit, fitestvéreit és nőtestvéreit,
sőt még a maga lelkét is, nem lehet az én tanítványom.
És valaki nem hordozza az ő keresztjét,
és én utánam jő, nem lehet az én tanítványom. "
(Lk 14,26-27)
18. Ne ítélj!
"Ne ítéljetek, és nem ítéltettek.
Ne kárhoztassatok, és nem lesz kárhoztatásotok.
Bocsássatok meg, és nektek is megbocsáttatik.
Adjatok, és adatik nektek:
jó, megnyomott, megrázott, megtetézett mértékkel adnak öletekbe.
Mert amilyen mértékkel ti mértek, olyan mértékkel mérnek viszonzásul nektek."
(Lk 6,37-38)
19. Bocsáss meg!
Ha bocsánatot kérnek, mindig bocsáss meg!
Hangsúlyozom, HA bocsánatot kérnek.
Ez mindenkire vonatkozik, testvéredre, felebarátodra, ellenségedre.
Bárki vétkezik ellened, ha megbánja, és bocsánatot kér,
bocsáss meg neki.
(Lk 6,37)
"Bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk"
(Máté 6,12)
A miatyánkban elhangzik:
Bocsásd meg a vétkeinket!
Tényként pedig az: hiszen mi is megbocsátunk.
Tehát elhangzik, az Atya felé ez a kérés.
Amiképpen ha felénk is elhangzik,
mi is megbocsájtunk.
Vagyis: Uram légy irgalmas velem, hiszen én is irgalmas vagyok azokkal, akik ellenem vétenek.
Ez az ókorban annyira világos volt.
Jézus még magyarázó szöveget is fűz az ima végén:
"Mert ha az embereknek megbocsátjátok vétkeiket,
nektek is megbocsát mennyei Atyátok."
Ez arra vonatkozik, hogy abban az időben,
minden elkövetett bűnt, nyilvános büntetés követett.
Például: megkövezés, vagy kártérítés.
Ezt ma hívjuk bosszúnak, pereskedésnek, feljelentésnek stb.
Ez a mózesi törvényekből származott.
Jézus tehát semmiképpen nem úgy gondolta a megbocsájtást,
hogy nem kértek bocsánatot tőled, és te automatikusan bárgyún megbocsájtasz.
Hanem úgy értette, hogy ami jogosan jár neked - a mózesi törvényekből - kártérítés
az ellened elkövetett bűnök miatt,
azt elengeded, ha leborulnak előtted és ezt kérik.
Később példázatot is mondott erre:
Máté 18,21-35
"...
vittek eléje egy szolgát, aki tízezer talentummal volt adósa.
Mivel nem volt miből fizetnie, megparancsolta az úr,
hogy adják el őt és feleségét, gyermekeit és mindenét, amije van, és fizessen."
Tehát így kezdődik a történet.
Volt egy adós, volt egy király.
Jogos a követelése a királynak.
Mi történik:
"A szolga erre leborult előtte, és így esedezett:"
Látod!
Leborult előtte, és esdekelni kezdett.
Nem arról volt szó, hogy a király pszichológiailag csak úgy megbocsájt,
és elengedi az adóságot anélkül,
hogy leborultak volna előtte.
"Ekkor a király megszánta és elengedte az adósságot."
Tehát ez a király, a mi mennyei Atyánkat szimbolizálja nekünk.
Amikor Őleőtte esdekelünk a saját bűneink miatt.
Van kegyelmi utunk Hozzá, Jézus vére.
Az elengedésnél a megszánta szón van a hangsúly.
Leborul előtte valaki, és megszánja.
Azonban, most jön az ember és ember közötti viszony.
A kérdés az, ha valaki leborul előtted, te megszánod?
Ez a szolga találkozott az ő szolgatársával, aki tartozott neki.
Figyelj mit csinál:
Fojtogatni kezdte.
Ilyenek vagyunk mi. Elkezdjük fojtogatni egymást.
"Fizesd meg, amivel tartozol."
Dühösek vagyunk egymásra, ha vétkeznek ellenünk.
Teljesen természetes.
A király nem kezdett fojtogatni minket,
ő teljesen természetesen és hidegen kimérte ránk a büntetésünket.
Mi azonban nem így viselkedünk egymással,
bánt minket, ha vétkeznek ellenünk.
Istent nem bántja, ha vétkezel ellene.
Mi történik ezután?
"A szolgatárs ekkor leborult előtte, és így kérlelte:
Légy türelemmel hozzám, és mindent megfizetek neked."
Jézus tanítása ebből:
Tehát, ha leborul előtted és esedekel az, akit legszívesebben megfojtanál, a dühödből,
mert vétkezett ellened
akkor márpedig, ha esedekel a bocsánatodért, meg kell bocsájtanod.
Ahogyan neked is megbocsájtott a mennyei Atyád.
Következtetés: ember és ember viszonyban, ha leborulnak előtted bocsáss meg.
Ha nem bocsájtasz meg, bár leborultak előtted és kérleltek,
a te bűnöd marad meg, a mennyei Atya előtt, mert nem bocsájtottál meg
bár leborulva kérleltek.
Nem baj, ugye, ha ennyie körbejárom, alaposan?
Szerintem fontos, inkább ismétlem magam.
Ellenben, amíg nem kérnek bocsánatot, nem tudsz megbocsájtani.
Már pedig akkor megmarad a kötés rajtuk.
Mind a világiaknak, mind a testvéreidnek tudnia kell,
hogy hatalmat kaptál Istentől,
az a hatalom pedig, hogy jogod van, oldani és kötni a Földön,
ezt minden Jézus tanítványa megkapja.
Amit megoldasz, oldva lesz, amit megkötsz kötve lesz a Mennyben is.
Ha nem kérnek bocsánatot tőled,
akkor megmarad az Ő bűnük, felírva a Mennyben.
Jaj nekik!
Jaj nekik!
Torzított keresztény tanítás, hogy mindig mindent meg kell bocsátani Jézus tanítványainak
anélkül, hogy bocsánatot kérnének tőlük.
Akik ezt mondják
anélkül, hogy bocsánatot kérnének tőlük.
Akik ezt mondják
mintául azt hozták, mert Jézus is megbocsájtott a kereszten,
anélkül, hogy bocsánatot kértek volna tőle.
Igen ám, de.
anélkül, hogy bocsánatot kértek volna tőle.
Igen ám, de.
Ez egy olyan hamis tanítás, ami kivette a keresztények kezéből az oldás és kötés hatalmát.
Látszólag.
Mert a szellemi törvényszerűségek mindig megmaradnak,
akkoris, ha Jézus tanítványa nem hisz bennük.
Ha nem használja, vagy nem tud róluk.
Jézus oldó szavai a kereszten, küldetésének súlyára vonatkozott.
Akik a keresztre feszítették, nem tudták mit cselekszenek.
Nem értették.
Isteni küldetése volt, hogy a kereszten haljon meg.
HOGY MEGHALJON.
Ő volt Isten báránya, akinek meg kellett halnia.
De haláláért egyetlen egy embert sem akart felelősségre vonni.
Hanem csak azt, akit ezzel le is győzött, vagyis a Sátánt.
Jézus szava: Bocsáss meg nekik, mert nem tudják mit cselekszenek.
Azt jelenti: kéri az Atyát, hogy az Atya bocsásson meg ezeknek az embereknek.
Jézus volt az áldozat.
Az áldozat mindig meghal.
Az áldozat eltöröltetik, de
utolsó szavaival felmentést kérhet az Igaz Bírótól, a vétkesek ellen.
Azt nem tudjuk, hogy az Igaz Bíró hogyan dönt.
Nyilván figyelembe veheti az áldozat kérését.
Noha a vétkesek azt kiabálják az Igaz Bíró előtt:
ne vedd figyelembe, amit ő mond, vére rajtunk és utódainkon.
A vétkesek - öntudatosan -
vállalni szokták a bűneiket és következményét.
Nem gyáva emberek ők. Ha rajtakapta őket a rendőr, mennek a bíró elé.
Ezért, ha a bűnösök valakit kivégeznek, nincs szükségük arra,
hogy bűneik alól valaki az Igaz Bíró előtt felmentse őket.
Gyűlölik azt, aki a felmentést adja, hiszen azért ölték meg.
Nyilván mindenki végiggondolta, mit miért cselekszik.
Jézus keresztje alatt is.
Jézus azt mondja, ezek most nem tudják mit cselekedtek.
Nyilván így volt.
Nem tudták, hogy Ő Isten Fia.
Ezalól a bűnük alól reménységük lehet, hogy felmenti őket a Bíró.
Jézus a Közbenjáró,
az Atya az Igaz Bíró.
Jézus az Út az Atyához.
A felmentő ítélethez.
Engedelmeskedjetek a Fiúnak.
Csókolgassátok a Fiút, hogy meg ne haragudjék.
Jó, ha Jézust a mesterünket követve, azt mondjuk:
Elengedem vétkeiket, azoknak, akik ellenem vétettek.
Akkor is ha nem kérnek bocsánatot.
Nem tartoznak semmivel.
Semmivel:
sem bocsánatkéréssel,
sem jóvátétellel.
Ez nagyon jó, dolog!
Hiszen így bizonyos, hogy te Jézus tanítványa vagy.
Másrészt:
A megbocsájtás szükséges, és kell lelki okokból.
Teljes szívből meg kell bocsájtanunk, Jézus tanítványainak.
Jézus meghalt a kereszten minden bűnért.
Jézus meghalt minden betegségért, fájdalomért.
Az ellenünk elkövetett sérelmeket is felvitte a keresztre.
A megbocsájtásban benne rejlik a gyógyulás.
7*70 azaz 490 azaz nem számold hányszor bocsájtasz meg.
Addig tedd amíg meg nem tisztul a lelked.
Szabadulj fel. A megbocsájtás által átvetheted a gyógyulást
Jézus minden bűnből származó beteségből meg akar és megtudd gyógyítani.
A rossz nem az Istentől van.
A gonosz ad minden rosszat.
Ebben a témában ajánlom:
Peter Horrobbin: Megbocsátás, Isten mester kulcsa
című könyvet.
Ellenben kérjük az aratás Urát, hogy küldjön munkásokat!
Hogy a megtéretlen bűnösök megtérjenek,
mert, ha nem térnek meg, bűneikből, noha az én bűnöm alól én felmentettem őket,
de mások ellen elkövetett bűneik miatt fognak elítéltetni.
Ha nem térnek meg bűneikből, meghalnak!
Az Atya az Igaz Bíró.
Ő hozza meg a végső ítéletet.
Ember és ember közötti viszonyokban
- tehát bűnök tekintetében -
nem beszélhetünk Isteni küldetésekről.
Tehát a bűnök és megbocsájtás tekintetében.
Ha odasoroljuk így akarjuk feloldani mások bűneit, és azok káros következményeit,
hogy saját lelkiismeretünket pszichológiailag akarjuk megfogni, feloldani, kiengesztelni
akkor hamis - okkult - dolgokat művelünk.
Megmagyarázom:
A te lelkiismereted kárát - itt most egy bizalmi törésről beszélek - csak az az ember tudja megoldani, aki vétkezett ellened.
Jézus keresztje a te bűnödet törölte el, aki megtértél és hiszel.
A tiéd. Az Isten ellened való ítélete alól való felmentésére vonatkozik,
nem a lelked fájdalmának szellemi enyhítésére,
és nem az ellened vétkezők Mennybe juttatására.
Nem terjedt ki minden emberre automatikusan Jézus bűntörlő halála.
A te mennyei gyermek jogodból
származó felmentésed az ellened vétkezőknek,
a te ellened irányuló konkrét bűnök büntetésének kiszabására vonatkozik,
amennyiben bocsánatot kérnek, vagy elengeded vétkeiket.
Jézus keresztje, nem varázslat.
Nem menti fel az ellened vétkezőket, akik megtérés nélkül,
újra és újra vétkezni fognak ellened, és mások ellen
amíg meg nem térnek.
Azért mert te megbocsájtod a konkrét bűnöket, attól ők még nem jutnak a Mennybe,
hanem azt a konkrét büntetést törölted el.
Tehát Jézus keresztváltságának az ő életükben - megtérésük nélkül - nincs ereje,
'hiába' bocsájtasz meg nekik, attól még más bűnök miatt a pokolra kerülnek.
De bocsáss meg, mert neked is megbocsájtott, a te Irgalmas Atyád.
Légy irgalmas, amint Ő irgalmas.
Légy az Ő mennyei gyermeke!
Az ellened vétkező bűnösök,
más bűneik miatt, ettől még a pokolra jutnak.
Személyes megtérés nélkül nincs bűnbocsánat.
Isten gyermekének a megbocsátása igaz és örökérvényű.
Egy pogány megbocsátása nem biztos, hogy igaz szívből jön.
A mennyei Atya a szíveket vizsgálja,
ezért lett ilyen erős hatalma Isten gyermekeinek megbocsájtásának,
mert az igaz, és visszavonhatatlan, örökre szóló. Bizonyos.
Akinek megbocsájtanak, azoknak azokat a bűnöket valóban megbocsájtották.
Eltöröltetett.
Nincs büntetése, sem kártérítése.
akkoris, ha Jézus tanítványa nem hisz bennük.
Ha nem használja, vagy nem tud róluk.
Jézus oldó szavai a kereszten, küldetésének súlyára vonatkozott.
Akik a keresztre feszítették, nem tudták mit cselekszenek.
Nem értették.
Isteni küldetése volt, hogy a kereszten haljon meg.
HOGY MEGHALJON.
Ő volt Isten báránya, akinek meg kellett halnia.
De haláláért egyetlen egy embert sem akart felelősségre vonni.
Hanem csak azt, akit ezzel le is győzött, vagyis a Sátánt.
Jézus szava: Bocsáss meg nekik, mert nem tudják mit cselekszenek.
Azt jelenti: kéri az Atyát, hogy az Atya bocsásson meg ezeknek az embereknek.
Jézus volt az áldozat.
Az áldozat mindig meghal.
Az áldozat eltöröltetik, de
utolsó szavaival felmentést kérhet az Igaz Bírótól, a vétkesek ellen.
Azt nem tudjuk, hogy az Igaz Bíró hogyan dönt.
Nyilván figyelembe veheti az áldozat kérését.
Noha a vétkesek azt kiabálják az Igaz Bíró előtt:
ne vedd figyelembe, amit ő mond, vére rajtunk és utódainkon.
A vétkesek - öntudatosan -
vállalni szokták a bűneiket és következményét.
Nem gyáva emberek ők. Ha rajtakapta őket a rendőr, mennek a bíró elé.
Ezért, ha a bűnösök valakit kivégeznek, nincs szükségük arra,
hogy bűneik alól valaki az Igaz Bíró előtt felmentse őket.
Gyűlölik azt, aki a felmentést adja, hiszen azért ölték meg.
Nyilván mindenki végiggondolta, mit miért cselekszik.
Jézus keresztje alatt is.
Jézus azt mondja, ezek most nem tudják mit cselekedtek.
Nyilván így volt.
Nem tudták, hogy Ő Isten Fia.
Ezalól a bűnük alól reménységük lehet, hogy felmenti őket a Bíró.
Jézus a Közbenjáró,
az Atya az Igaz Bíró.
Jézus az Út az Atyához.
A felmentő ítélethez.
Engedelmeskedjetek a Fiúnak.
Csókolgassátok a Fiút, hogy meg ne haragudjék.
Jó, ha Jézust a mesterünket követve, azt mondjuk:
Elengedem vétkeiket, azoknak, akik ellenem vétettek.
Akkor is ha nem kérnek bocsánatot.
Nem tartoznak semmivel.
Semmivel:
sem bocsánatkéréssel,
sem jóvátétellel.
Ez nagyon jó, dolog!
Hiszen így bizonyos, hogy te Jézus tanítványa vagy.
Másrészt:
A megbocsájtás szükséges, és kell lelki okokból.
Teljes szívből meg kell bocsájtanunk, Jézus tanítványainak.
Jézus meghalt a kereszten minden bűnért.
Jézus meghalt minden betegségért, fájdalomért.
Az ellenünk elkövetett sérelmeket is felvitte a keresztre.
A megbocsájtásban benne rejlik a gyógyulás.
7*70 azaz 490 azaz nem számold hányszor bocsájtasz meg.
Addig tedd amíg meg nem tisztul a lelked.
Szabadulj fel. A megbocsájtás által átvetheted a gyógyulást
Jézus minden bűnből származó beteségből meg akar és megtudd gyógyítani.
A rossz nem az Istentől van.
A gonosz ad minden rosszat.
Ebben a témában ajánlom:
Peter Horrobbin: Megbocsátás, Isten mester kulcsa
című könyvet.
Ellenben kérjük az aratás Urát, hogy küldjön munkásokat!
Hogy a megtéretlen bűnösök megtérjenek,
mert, ha nem térnek meg, bűneikből, noha az én bűnöm alól én felmentettem őket,
de mások ellen elkövetett bűneik miatt fognak elítéltetni.
Ha nem térnek meg bűneikből, meghalnak!
Az Atya az Igaz Bíró.
Ő hozza meg a végső ítéletet.
Ember és ember közötti viszonyokban
- tehát bűnök tekintetében -
nem beszélhetünk Isteni küldetésekről.
Tehát a bűnök és megbocsájtás tekintetében.
Ha odasoroljuk így akarjuk feloldani mások bűneit, és azok káros következményeit,
hogy saját lelkiismeretünket pszichológiailag akarjuk megfogni, feloldani, kiengesztelni
akkor hamis - okkult - dolgokat művelünk.
Megmagyarázom:
A te lelkiismereted kárát - itt most egy bizalmi törésről beszélek - csak az az ember tudja megoldani, aki vétkezett ellened.
Jézus keresztje a te bűnödet törölte el, aki megtértél és hiszel.
A tiéd. Az Isten ellened való ítélete alól való felmentésére vonatkozik,
nem a lelked fájdalmának szellemi enyhítésére,
és nem az ellened vétkezők Mennybe juttatására.
Nem terjedt ki minden emberre automatikusan Jézus bűntörlő halála.
A te mennyei gyermek jogodból
származó felmentésed az ellened vétkezőknek,
a te ellened irányuló konkrét bűnök büntetésének kiszabására vonatkozik,
amennyiben bocsánatot kérnek, vagy elengeded vétkeiket.
Jézus keresztje, nem varázslat.
Nem menti fel az ellened vétkezőket, akik megtérés nélkül,
újra és újra vétkezni fognak ellened, és mások ellen
amíg meg nem térnek.
Azért mert te megbocsájtod a konkrét bűnöket, attól ők még nem jutnak a Mennybe,
hanem azt a konkrét büntetést törölted el.
Tehát Jézus keresztváltságának az ő életükben - megtérésük nélkül - nincs ereje,
'hiába' bocsájtasz meg nekik, attól még más bűnök miatt a pokolra kerülnek.
De bocsáss meg, mert neked is megbocsájtott, a te Irgalmas Atyád.
Légy irgalmas, amint Ő irgalmas.
Légy az Ő mennyei gyermeke!
Az ellened vétkező bűnösök,
más bűneik miatt, ettől még a pokolra jutnak.
Személyes megtérés nélkül nincs bűnbocsánat.
Isten gyermekének a megbocsátása igaz és örökérvényű.
Egy pogány megbocsátása nem biztos, hogy igaz szívből jön.
A mennyei Atya a szíveket vizsgálja,
ezért lett ilyen erős hatalma Isten gyermekeinek megbocsájtásának,
mert az igaz, és visszavonhatatlan, örökre szóló. Bizonyos.
Akinek megbocsájtanak, azoknak azokat a bűnöket valóban megbocsájtották.
Eltöröltetett.
Nincs büntetése, sem kártérítése.
Tehát a Jézus tanítványainál ott a hatalom, akár tudnak róla, akár nem.
Ez is szellemi törvényszerűség.
Ha az, aki vétkezett ellened, odamegy hozzád, bocsánatot kér tőled,
te megbocsájtasz annak, aki vétkezett ellened,
akkor megbocsájtottak annak az embernek azon bűnei.
Az történt, hogy az ördög elhitette Jézus tanítványaival,
hogy Jézus tanítványainál csak a kötelesség van a megbocsájtásra,
hogy az egész csak pszichológiai,
és csak a sérelmek elviselőinek kell feloldania magában a fájdalmak súlyát,
hogy nem szükséges Jézus tanítványaitól a bocsánatkérés.
Hiszen nekik automatikusan úgy is mindent meg kell bocsájtani.
Tegyük fel,
egész életedben azért imádkozol, hogy megbocsáss lelkedben
annak aki vétkezett ellened, noha nem kért bocsánatot.
Tegyük fel,
azt az abszurd, de elképzelhető botrányt
hogy nem tudsz megbocsájtani.
Mert lehet ilyen, nem?
Hiszen várod a bocsánatkérést.
Ezzel az ördög örökre lekötötte szellemi energiáidat.
Hiszen az ellened vétkező bocsánatkérése nélkül soha nem fogsz megbocsájtani.
Te pedig állandóan azon fogsz kínlódni nem vagy hű és jó Jézus tanítványa,
mert érzed lelkedben, hogy nem tudsz megbocsájtani automatikusan.
Sőt, újra és újra megengeded, hogy vétkezzenek ugyanazok ugyanúgy ellened.
Ez is szellemi törvényszerűség.
Ha az, aki vétkezett ellened, odamegy hozzád, bocsánatot kér tőled,
te megbocsájtasz annak, aki vétkezett ellened,
akkor megbocsájtottak annak az embernek azon bűnei.
Az történt, hogy az ördög elhitette Jézus tanítványaival,
hogy Jézus tanítványainál csak a kötelesség van a megbocsájtásra,
hogy az egész csak pszichológiai,
és csak a sérelmek elviselőinek kell feloldania magában a fájdalmak súlyát,
hogy nem szükséges Jézus tanítványaitól a bocsánatkérés.
Hiszen nekik automatikusan úgy is mindent meg kell bocsájtani.
Tegyük fel,
egész életedben azért imádkozol, hogy megbocsáss lelkedben
annak aki vétkezett ellened, noha nem kért bocsánatot.
Tegyük fel,
azt az abszurd, de elképzelhető botrányt
hogy nem tudsz megbocsájtani.
Mert lehet ilyen, nem?
Hiszen várod a bocsánatkérést.
Ezzel az ördög örökre lekötötte szellemi energiáidat.
Hiszen az ellened vétkező bocsánatkérése nélkül soha nem fogsz megbocsájtani.
Te pedig állandóan azon fogsz kínlódni nem vagy hű és jó Jézus tanítványa,
mert érzed lelkedben, hogy nem tudsz megbocsájtani automatikusan.
Sőt, újra és újra megengeded, hogy vétkezzenek ugyanazok ugyanúgy ellened.
A Sátán összezavarta Jézus tanítványait.
Ál-alázatba, és ál-szerénységbe kényszerítette őket
a bűnös világ felé.
Hogy szüntelen viseljék csak a bűnök sokaságát maguk ellen.
Hogy szüntelen viseljék csak a bűnök sokaságát maguk ellen.
Kigúnyolta és kigúnyoltatta az ördög az emberekkel ezt a hatalmas fegyvertényt,
ami Jézus Krisztus tanítványainak a kezébe adott.
Jézus tanítványai, mint lebénult, leblokkolt tehetetlen bábuk maradtak a színpadon.
Ál-lelkiismeretfurdalásba taszítva, hogy miattuk veszik el a világ bűneikben,
mert ők nem tudnak úgy megbocsájtani, mint Jézus a kereszten,
és aztán még ráadásul engedik is tovább maguk ellen, ugyanazokat a bűnöket.
Persze, hogy nem tudunk úgy megbocsájtani, mint Jézus a kereszten.
Tudod miért?
Mert Jézus Isten fia volt.
Te pedig csak egy ember vagy.
Ő volt maga a Szeretet.
Te pedig Isten lehelete vagy, sárból készítve.
Sehogyan se fogsz tudni megbocsájtani, mert nem vagy Isten.
Isten az, aki megbocsájt benned.
Ő az Igaz Bíró.
Te csak a felmentését kérheted az ellened vétkezőknek.
És ha Jézus tanítványa vagy, akkor ezt a felmentést meg is kapja a bűnös.
Igazából az ember-ember közötti rendezésre szeretném a hangsúlyt fektetni.
Ahol Jézus tanítványa az Igaz Bíró követe.
Jézus tanítványai, mint lebénult, leblokkolt tehetetlen bábuk maradtak a színpadon.
Ál-lelkiismeretfurdalásba taszítva, hogy miattuk veszik el a világ bűneikben,
mert ők nem tudnak úgy megbocsájtani, mint Jézus a kereszten,
és aztán még ráadásul engedik is tovább maguk ellen, ugyanazokat a bűnöket.
Persze, hogy nem tudunk úgy megbocsájtani, mint Jézus a kereszten.
Tudod miért?
Mert Jézus Isten fia volt.
Te pedig csak egy ember vagy.
Ő volt maga a Szeretet.
Te pedig Isten lehelete vagy, sárból készítve.
Sehogyan se fogsz tudni megbocsájtani, mert nem vagy Isten.
Isten az, aki megbocsájt benned.
Ő az Igaz Bíró.
Te csak a felmentését kérheted az ellened vétkezőknek.
És ha Jézus tanítványa vagy, akkor ezt a felmentést meg is kapja a bűnös.
Igazából az ember-ember közötti rendezésre szeretném a hangsúlyt fektetni.
Ahol Jézus tanítványa az Igaz Bíró követe.
Jézus tanítványa!
Tudnod kell, hogy ha nem kérnek bocsánatot tőled, ha vétkeznek ellened,
Tudnod kell, hogy ha nem kérnek bocsánatot tőled, ha vétkeznek ellened,
és te nem tudsz megbocsájtani,
- magyarul nem tudod feloldani a bűneiket, ahogy Jézus a kereszten, még 490.-re sem -
- magyarul nem tudod feloldani a bűneiket, ahogy Jézus a kereszten, még 490.-re sem -
megmarad a bűnük.
Ne vedd magadra ennek a következményét!
Ne engedd, hogy rád nyomják saját bűneiket, azok, akik vétkeznek ellened!
Ne engedd, hogy elhitessék veled, ha vétkeznek ellened,
hogy te vagy a bűnös, mert nem bocsájtasz meg!
Ne engedd, hogy a bűnösök, azt higgyék nincsen bűnük,
és folyton folyvást következmények nélkül vétkezhetnek ellened.
Figyelmeztesd őket!
Hogy veled szemben vétekben vannak.
"Ha pedig a te atyádfia vétkezik ellened,
menj el és dorgáld meg őt négy szem között:
ha hallgat rád, megnyerted a te atyádfiát;
Ha pedig nem hallgat rád,
végy magad mellé még egyet vagy kettőt,
hogy két vagy három tanú vallomásával erősíttessék minden szó.
Ha azokra nem hallgat, mondd meg a gyülekezetnek;
ha a gyülekezetre sem hallgat, legyen előtted olyan, mint a pogány és a vámszedő.
Bizony mondom néktek:
A mit megköttök a földön, a mennyben is kötve lészen;
és a mit megoldotok a földön, a mennyben is oldva lészen."
(Mt 18,15-18)
Ne engedd, hogy rád nyomják saját bűneiket, azok, akik vétkeznek ellened!
Ne engedd, hogy elhitessék veled, ha vétkeznek ellened,
hogy te vagy a bűnös, mert nem bocsájtasz meg!
Ne engedd, hogy a bűnösök, azt higgyék nincsen bűnük,
és folyton folyvást következmények nélkül vétkezhetnek ellened.
Figyelmeztesd őket!
Hogy veled szemben vétekben vannak.
"Ha pedig a te atyádfia vétkezik ellened,
menj el és dorgáld meg őt négy szem között:
ha hallgat rád, megnyerted a te atyádfiát;
Ha pedig nem hallgat rád,
végy magad mellé még egyet vagy kettőt,
hogy két vagy három tanú vallomásával erősíttessék minden szó.
Ha azokra nem hallgat, mondd meg a gyülekezetnek;
ha a gyülekezetre sem hallgat, legyen előtted olyan, mint a pogány és a vámszedő.
Bizony mondom néktek:
A mit megköttök a földön, a mennyben is kötve lészen;
és a mit megoldotok a földön, a mennyben is oldva lészen."
(Mt 18,15-18)
Nem a te hibád, ha mások a pokolra jutnak.
Akkor lenne a te hibád, ha te nem figyelmeztetnél és nem hirdetnéd az evangéliumot.
A megbocsájtás nem érzelmi dolog.
A megbocsájtás, nem az áldozat számára jelenti a lelki munkát.
Nem arról van szó, hogy ez csak és kizárólag egy pszichológiai oldás az áldozat számára.
A megbocsájtás
a vétkező nyilvános megbánásával kezdődik (kezdődne).
A megbocsájtás, nem az áldozat számára jelenti a lelki munkát.
Nem arról van szó, hogy ez csak és kizárólag egy pszichológiai oldás az áldozat számára.
A megbocsájtás
a vétkező nyilvános megbánásával kezdődik (kezdődne).
A megbocsájtás nem az áldozat belső érzelmeinek belső feloldását jelenti.
A megbocsájtás, mindig a vétkező és az áldozat között kell, hogy lezajoljon.
Ha szükséges az áldozat vihet magával egy vagy két tanút a figyelmeztetéshez.
Mivel az áldozatnak kötelessége figyelmeztetni az ellene vétkezőt.
Mivel az áldozatnak kötelessége figyelmeztetni az ellene vétkezőt.
Jézus tanítványának kötelessége figyelmeztetni az ellenük vétkezőket!
A megbocsájtás, nem csak Isten és az áldozat, vagy a vétkező ügye.
Hamis ez a keresztény - pl. katolikus gyónási, protestánsoknál is van - tanítás,
ami pszichológiára nyomta az ügyet.
Isten előtt nincs olyan, hogy a templomba viszem az pénzadományomat,
és nem kérek bocsánatot az áldozattól,
Nincs olyan, hogy Isten megbocsájtotta a bűneimet a pénzbeli ajándékomra,
vagy az ezer imámra tekintettel.
vagy az ezer imámra tekintettel.
Ha az áldozattól nem kérsz bocsánatot, az nem bocsájtott meg, nincs bocsánatod.
Kötve leszel.
Megmaradtak bűneid.
Megmaradtak bűneid.
Ellenben figyelmeztet az Ige téged Jézus tanítványa, ha bocsánatot kérnek tőled,
akkor mindenképpen bocsáss meg!
Különben, ha nem így teszel az Atya neked sem fog megbocsájtani,
az ítélet napján.
Az áldozat kérhet jóvátételi ajándékot az ellene vétkezőtől!
Nem az Isten kéri egy templomba.
Hanem az áldozat részére kell vinni, azt amit az áldozat kér, jóvátételi ajándékot.
Vigyázz, addig rendezd, amíg lehetőséged van a rendezésre.
Amíg él az áldozat!
És amíg te is élsz!
Ha te vétekezel, mint Isten gyermeke,
mindenki ellen, aki ellen vétkezel
bocsánatot kell kérni.
Főleg és leginkább akkor, ha figyelmeztetnek, hogy bűnt követtél el, vétkeztél.
Főleg és leginkább akkor, ha figyelmeztetnek, hogy bűnt követtél el, vétkeztél.
(De ez hogy te, Isten gyermeke vétkezz, inkább kevésebbszer fog előfordulni,
inkább soha,
inkább soha,
hiszen a parancsok megtartása lehetetlenné teszi.
Javaslom próbálj meg úgy vétkezni: ha szereted ellenségedet!)
Ha figyelmeztetnek, hogy vétkeztél, akkor kérj bocsánatot.
Ha nem figyelmeztetnek, akkor nem vétkeztél.
Légy egyenes és korrekt, magaddal és másoktól is ezt várd.
Ha te figyelmeztetsz, engedd, hogy téged is figyelmeztessenek.
De figyelmeztessenek!
Nem vagy gondolatolvasó!
Ezt el is mondhatod a félreértések véget.
Mindenki, aki ellened vétkezik, annak
bocsánatot kell kérnie tőled.
Mindenkinek, nincs kivétel.
Semilyen kivétel nem létezik.
Ha a miniszterelnök is vétkezik ellened,
és te nem tudsz megbocsájtani anélkül, hogy bocsánatot kérne
és te nem tudsz megbocsájtani anélkül, hogy bocsánatot kérne
megmarad a bűne.
Fel lesz írva a Mennybe.
- Azért mert a bűn nem marad(hat) büntetés nélkül. -
- Azért mert a bűn nem marad(hat) büntetés nélkül. -
Akár ellenséged, akár felebarátod, akár testvéred is vétkezik ellened.
Ha nincs rendezés, fel lesz, fel van írva a Mennyben.
Vigyázz!
Ezen a téren (is) nagyon összekavarta a keresztényeket (is) a Sátán.
A világiakat is, hiszen a világiak mindig figyelik mi Jézus tanítása.
Isten gyermekeinek a tanítói túlexponálták a kegyelem üzenetét.
Isten és egy ember közötti hit-viszonyra korlátozva.
A Sátán mindig rabol.
Azt mondják a kegyelem tanítói, hogy kiterjesztették a kegyelem üzenetét.
Valójában azonban ezzel, hogy csak Isten és a vétkező viszonyra tették a rendezésben a hangsúlyt
be- illetve lekorlátozták a kegyelemi rendezés lényegét.
Nem szabad soha elfelejtkezni a harmadik félről: az áldozatról.
Akinek a mindig mindent megbocsájtani üzenetet nyomtuk az arcába.
Megnyomorítva és elrabolva tőle a tudást, amit Jézus Krisztus neki adott,
az oldás és kötés hatalmának tudását.
- Ami ettől a hamis tanítás ellenére még tehát élő szellemi törvényszerűség -
Isten előtt minden ember egyforma.
Az áldozat ugyanúgy, mint a vétkező.
Jézus Krisztus, az Atya Fia, a Szeretet.
A Szeretetnek kell megjelennie közöttünk, körülöttünk és bennünk.
Tanító, pásztor, stb., vétkező, és áldozat mind egy nyájban van.
Soha senkit semilyen jogcímen nem túrhatunk ki Isten nyájából,
addig amíg a nyílt figyelmeztetést, rendezést, megbocsájtást nem kiviteleztük.
Az Igazság:
a bűn,
ember és ember közötti dolog.
Istent nem érdeklik, hogy mi emberek mit vétünk egymás ellen,
olyan értelemben nem érdekli, hogy nem Őt bántja.
De mivel ezt is túlmisztifikáltuk keresztények, azt mondtuk, hogy Isten szenved a bűn miatt.
És csak Ő szenved.
Ez nem igaz.
Miért az áldozat talán nem szenved???
És miért, Isten talán nem örülne, ha az áldozattól bocsánatot kérnének,
és rendezve lenne az ügy?
Isten szeret minket, azt akarja, hogy szeressük egymást!
Milyen okkult praktikákat
- varázslást avagy pszichológiát -
művelnek a keresztények a megbocsájtás címszó alatt?
Légy korrekt!
Ítéld meg magad mi az igazságos!
És aszerint cselekedj.
Ha a te igazságod messze felül nem haladja a vallási tanítóid gondolatait,
tanításait és cselekedeteit,
semmiképpen nem mehetsz be a Mennybe.
Ha pedig ellenséged vagyis rablók cselekszenek ellened.
Minden szellemi törvény fennáll.
Jézus azonban azt mondta....
ha tehát odatartottad a másik orcádat is
ha tehát odaadta az alsó ruhádat is,
ha tehát elmentél velük még egy plusz kilométerre,
hagyd őket ott ahol vannak.
Mi dolgod velük?
Semmiképpen nem kell a rablókkal együtt menned, hogy vihogjanak rajtad.
Isten nem azt akarja, hogy láncra vert rabszolga legyél a rablók kezében,
akik kihasználnak, jót adtál nekik, ők pedig cserébe gonoszul helyben hagynak,
te hirdetted nekik az Igét, figyelmeztetted őket vétkeikre,
sőt az ellened elkövetett bűneikre is,
de nem hallgattak rád.
Haragot gyűjtenek a harag napjára, megbánás nélkül vétkeznek,
ellened és mások ellen,
ha már mindent odaadtál, sőt még azon felül is, hagyd őket ott.
Bűnük megmarad.
Lábadról a port is verd le.
Emeld fel a fejedet.
És ne bánkódj a szívedbe felőlük,
imádkozz értük, hogy legyenek még olyanok, akik hirdetik nekik az Igét,
amire megtérhetnek.
Imádkozz az aratás urához, hogy küldjön munkásokat.
Imádkozz értük. Imádkozz ellenségeidért.
Ha megtérnek, tudni fogsz róla.
Te leszel az első, akit megkeresnek jóvátételi ajándékaikkal.
Így tehát, akik ellenem cselekedtek, vétkeztek ellenem,
figyelmeztettem őket, tanút is hívtam, nem is egyet,
mivel nem hallgattak rám,
tőlem bocsánatot nem kértek,
ha meg nem tudok bocsájtani, úgy mint Jézus a kereszten,
bűneik megmaradnak. A Mennyben írva van.
Nem az áldozat bűne, ha ba vétkező bocsánatkérése nélkül nem tud megbocsájtani!
Ezt a mennyei Atya az áldozatnak nem fogja felróni!
Azt fogja felróni az áldozatnak,
ha leborulva könyörögtek a bocsánatkéréséért, és mégse bocsájtott meg.
Akkor őt is elítéli, mert nem bocsájtott meg.
Imádkozni kell az ellenünk vétők ellen, hogy megtérjenek.
Várom is, hogy megtérjenek, és várom, hogy felkeressenek.
Hogy együtt örüljünk azon, hogy Jézus megtalálta, ami elveszett!
Én nem kötni, hanem bűnöket oldani akarok.
Szívemből szeretném, ha minden bűnös megtérne.
Szívemből szeretnék együtt örülni velük a Mennyben.
Magyarországon egyébként ez a téma mindig aktuális, 500 éve biztos.
Egymás hegyén-hátán tornyosulnak a vétkek.
Ezek nélkül az igazságok nélkül.
Mivel nem használják az oldás hatalmát, a kötés van az embereken.
A kötés mindig még nagyobb megkeményedést okoz.
Ezért ilyen kemény, és irgalmatlan ez a nép saját magával is.
Én egyébként úgy gondolom, nagyon kevés magyar ember kerülhet a Mennybe.
Azok viszont szerintem nagyon magasan elhelyezkedő szentek lesznek.
Mert ez a megkeményedett vidék igen nagy mennyei tudást és hitet követel.
Szinte lehetetlen üdvözülni.
A kínai millió keresztény üldözötteknek is jobb.
Mint a mennyei igazságokat mellőző magyar laza keresztényeknek,
akik az ál-nyugalomért megalkudnak üldözőikkel.
Bár bocsánatot kérnének a magyarok egymástól.
Bár lerendeznék, történelmi és aktuális bűneiket.
Bár megtörténne már a nagy engesztelési ünnepe.
Ki lesz az, aki ezt felfedezi?
Ki lesz az, aki meghirdeti, ezt a nagy engesztelési ünnepet
ember és ember között
Isten és ember között?
Lesz-e valaha ilyen vezetőnk?
Lesz-e ilyen ünnepünk?
Nem söpörhetjük mindig a szőnyeg alá bűneinket.
Egyszer ránk szakad az egész.
Jaj neked, te oktalan nép!
Főképp azért, mert azt hiszed, nincs vétked, s keresztény vagy.
Ez lesz a legnagyobb bűnöd.
Csak kereskedsz a szavakkal.
Úgy beszélsz, ahogy jobban fizetnek.
Jaj neked, mert nem hoztál igaz ítéletet!
Ezen a téren (is) nagyon összekavarta a keresztényeket (is) a Sátán.
A világiakat is, hiszen a világiak mindig figyelik mi Jézus tanítása.
Isten gyermekeinek a tanítói túlexponálták a kegyelem üzenetét.
Isten és egy ember közötti hit-viszonyra korlátozva.
A Sátán mindig rabol.
Azt mondják a kegyelem tanítói, hogy kiterjesztették a kegyelem üzenetét.
Valójában azonban ezzel, hogy csak Isten és a vétkező viszonyra tették a rendezésben a hangsúlyt
be- illetve lekorlátozták a kegyelemi rendezés lényegét.
Nem szabad soha elfelejtkezni a harmadik félről: az áldozatról.
Akinek a mindig mindent megbocsájtani üzenetet nyomtuk az arcába.
Megnyomorítva és elrabolva tőle a tudást, amit Jézus Krisztus neki adott,
az oldás és kötés hatalmának tudását.
- Ami ettől a hamis tanítás ellenére még tehát élő szellemi törvényszerűség -
Isten előtt minden ember egyforma.
Az áldozat ugyanúgy, mint a vétkező.
Jézus Krisztus, az Atya Fia, a Szeretet.
A Szeretetnek kell megjelennie közöttünk, körülöttünk és bennünk.
Tanító, pásztor, stb., vétkező, és áldozat mind egy nyájban van.
Soha senkit semilyen jogcímen nem túrhatunk ki Isten nyájából,
addig amíg a nyílt figyelmeztetést, rendezést, megbocsájtást nem kiviteleztük.
Az Igazság:
a bűn,
ember és ember közötti dolog.
Istent nem érdeklik, hogy mi emberek mit vétünk egymás ellen,
olyan értelemben nem érdekli, hogy nem Őt bántja.
De mivel ezt is túlmisztifikáltuk keresztények, azt mondtuk, hogy Isten szenved a bűn miatt.
És csak Ő szenved.
Ez nem igaz.
Miért az áldozat talán nem szenved???
És miért, Isten talán nem örülne, ha az áldozattól bocsánatot kérnének,
és rendezve lenne az ügy?
Isten szeret minket, azt akarja, hogy szeressük egymást!
Milyen okkult praktikákat
- varázslást avagy pszichológiát -
művelnek a keresztények a megbocsájtás címszó alatt?
Légy korrekt!
Ítéld meg magad mi az igazságos!
És aszerint cselekedj.
Ha a te igazságod messze felül nem haladja a vallási tanítóid gondolatait,
tanításait és cselekedeteit,
semmiképpen nem mehetsz be a Mennybe.
Ha pedig ellenséged vagyis rablók cselekszenek ellened.
Minden szellemi törvény fennáll.
Jézus azonban azt mondta....
ha tehát odatartottad a másik orcádat is
ha tehát odaadta az alsó ruhádat is,
ha tehát elmentél velük még egy plusz kilométerre,
hagyd őket ott ahol vannak.
Mi dolgod velük?
Semmiképpen nem kell a rablókkal együtt menned, hogy vihogjanak rajtad.
Isten nem azt akarja, hogy láncra vert rabszolga legyél a rablók kezében,
akik kihasználnak, jót adtál nekik, ők pedig cserébe gonoszul helyben hagynak,
te hirdetted nekik az Igét, figyelmeztetted őket vétkeikre,
sőt az ellened elkövetett bűneikre is,
de nem hallgattak rád.
Haragot gyűjtenek a harag napjára, megbánás nélkül vétkeznek,
ellened és mások ellen,
ha már mindent odaadtál, sőt még azon felül is, hagyd őket ott.
Bűnük megmarad.
Lábadról a port is verd le.
Emeld fel a fejedet.
És ne bánkódj a szívedbe felőlük,
imádkozz értük, hogy legyenek még olyanok, akik hirdetik nekik az Igét,
amire megtérhetnek.
Imádkozz az aratás urához, hogy küldjön munkásokat.
Imádkozz értük. Imádkozz ellenségeidért.
Ha megtérnek, tudni fogsz róla.
Te leszel az első, akit megkeresnek jóvátételi ajándékaikkal.
Így tehát, akik ellenem cselekedtek, vétkeztek ellenem,
figyelmeztettem őket, tanút is hívtam, nem is egyet,
mivel nem hallgattak rám,
tőlem bocsánatot nem kértek,
ha meg nem tudok bocsájtani, úgy mint Jézus a kereszten,
bűneik megmaradnak. A Mennyben írva van.
Nem az áldozat bűne, ha ba vétkező bocsánatkérése nélkül nem tud megbocsájtani!
Ezt a mennyei Atya az áldozatnak nem fogja felróni!
Azt fogja felróni az áldozatnak,
ha leborulva könyörögtek a bocsánatkéréséért, és mégse bocsájtott meg.
Akkor őt is elítéli, mert nem bocsájtott meg.
Imádkozni kell az ellenünk vétők ellen, hogy megtérjenek.
Várom is, hogy megtérjenek, és várom, hogy felkeressenek.
Hogy együtt örüljünk azon, hogy Jézus megtalálta, ami elveszett!
Én nem kötni, hanem bűnöket oldani akarok.
Szívemből szeretném, ha minden bűnös megtérne.
Szívemből szeretnék együtt örülni velük a Mennyben.
Magyarországon egyébként ez a téma mindig aktuális, 500 éve biztos.
Egymás hegyén-hátán tornyosulnak a vétkek.
Ezek nélkül az igazságok nélkül.
Mivel nem használják az oldás hatalmát, a kötés van az embereken.
A kötés mindig még nagyobb megkeményedést okoz.
Ezért ilyen kemény, és irgalmatlan ez a nép saját magával is.
Én egyébként úgy gondolom, nagyon kevés magyar ember kerülhet a Mennybe.
Azok viszont szerintem nagyon magasan elhelyezkedő szentek lesznek.
Mert ez a megkeményedett vidék igen nagy mennyei tudást és hitet követel.
Szinte lehetetlen üdvözülni.
A kínai millió keresztény üldözötteknek is jobb.
Mint a mennyei igazságokat mellőző magyar laza keresztényeknek,
akik az ál-nyugalomért megalkudnak üldözőikkel.
Bár bocsánatot kérnének a magyarok egymástól.
Bár lerendeznék, történelmi és aktuális bűneiket.
Bár megtörténne már a nagy engesztelési ünnepe.
Ki lesz az, aki ezt felfedezi?
Ki lesz az, aki meghirdeti, ezt a nagy engesztelési ünnepet
ember és ember között
Isten és ember között?
Lesz-e valaha ilyen vezetőnk?
Lesz-e ilyen ünnepünk?
Nem söpörhetjük mindig a szőnyeg alá bűneinket.
Egyszer ránk szakad az egész.
Jaj neked, te oktalan nép!
Főképp azért, mert azt hiszed, nincs vétked, s keresztény vagy.
Ez lesz a legnagyobb bűnöd.
Csak kereskedsz a szavakkal.
Úgy beszélsz, ahogy jobban fizetnek.
Jaj neked, mert nem hoztál igaz ítéletet!
20. Szeressétek ellenségeiteket!
Ami azt jelenti, légy irgalmas!
Ha kérnek adjál.
Úgy bánj velük, ahogy magaddal bánnál.
"Áldjátok azokat, a kik titeket átkoznak,
és imádkozzatok azokért, a kik titeket háborgatnak.
A ki egyik arczodat megüti, fordítsd néki a másikat is;
és attól, a ki felső ruhádat elveszi, ne vond meg alsó ruhádat se.
Mindennek pedig, a ki tőled kér, adj;
és attól, a ki elveszi a tiédet, ne kérd vissza.
És amint akarjátok, hogy az emberek veletek cselekedjenek,
ti is akképen cselekedjetek azokkal."
(Lk 6,27-31)
21. Örüljetek és ujjongjatok!
Azon a napon amikor kiközösítenek benneteket.
"Boldogok vagytok, ha szidalmaznak és háborgatnak titeket
és minden gonosz hazugságot mondanak ellenetek én érettem.
Örüljetek és örvendezzetek, mert a ti jutalmatok bőséges a mennyekben:
mert így háborgatták a prófétákat is, a kik előttetek voltak. "
(Mt 5,11-12)
és minden gonosz hazugságot mondanak ellenetek én érettem.
Örüljetek és örvendezzetek, mert a ti jutalmatok bőséges a mennyekben:
mert így háborgatták a prófétákat is, a kik előttetek voltak. "
(Mt 5,11-12)
"Boldogok lesztek, mikor titeket az emberek gyűlölnek, és kirekesztenek,
és szidalmaznak titeket, és kivetik a ti neveteket, mint gonoszt, az embernek Fiáért.
Örüljetek azon a napon és örvendezzetek; mert ímé a ti jutalmatok bőséges a mennyben;
hiszen hasonlóképen cselekedtek a prófétákkal az ő atyáik. "
(Lk 6,22-23)
22. Kérjetek!
Imádságban és hittel .
"És amit könyörgéstekben kértek, mindazt meg is kapjátok, ha hisztek."
(Mt 21,22)
"Ismét, mondom néktek,
hogy ha ketten közületek egy akaraton lesznek a földön minden dolog felől,
amit csak kérnek, megadja nékik az én mennyei Atyám. "
(Mt 18,19)
Természetesen: Jézus Nevében
folyt. köv.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése