"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. október 27., vasárnap

Hitetés?


Kicsit Mac Arthurnál maradva még! Lehet, hogy mégis fontos volt ez a felszólalása! Talán történelmi lesz.


Karizmatikus, hitető lélek? vonalán indítottam keresést, és ezt a két könyvet találtam az interneten:

IGAZ VAGY HAMIS?
http://mek.oszk.hu/04600/04675/04675.htm

Az élő Jézus vagy a vallásosság?
http://mek.oszk.hu/03700/03729/03729.htm

Alexander Jayról, az íróról eddig még nem hallottam, - nem tudom ki ő - az írása sok, de úgy látom érdemes, a héten végig fogom olvasni; amit eddig olvastam, azzal egyetértettem, egyezik azokkal, amikre én jutottam a 20 év alatt.

---

Azon gondolkoztam, hogy érdekes támadás indult az Egyház ellen.
De! mégis azt kell mondanom, hogy Krisztus Teste ellen nincs és nem lesz és nem is volt soha támadás, hiszen, az mennyei. Abba keresztelkedtünk bele. Effektív lehetetlen, hogy támadás érje.
/Lehet ellene irányuló támadás, de hatása semmiképpen./

Ellenben mintha darabokra szaggatná az ördög a földi egyházakat! Nem? Pedig ez lehetetlenség, ha csak Egy a Krisztus Teste és az mennyei, és ha a gyülekezetek mind abban lennének.
Vagyis itt arra gondolok, mintha a gyülekezetek igazságait darabokra szaggatná most az ördög. Nem?

Az Igazság, csak egy. A Mennyben. Összetörhetetlen.
A Földön meg, ezer darabra törve?
Ez lehetetlen, ha ugyanarról az Igazságról, Egyházról, Krisztus Testéről beszélünk a Földön és a Mennyben.
Egy dolog lehetséges, rosszul gondolkoztunk eddig. Legalábbis én, biztos

A földi egyházak, egyike sem Krisztus Teste, sem összességében, sem egyetlen egy belőle.
El kell vonatkoztatni, ettől a földi meghatározástól és tudván tudni kell, megtérésünk által, hit által, és Isten szent Lelke által, Krisztus Testébe keresztelkedtünk bele. A Mennyeibe. Így is kell megélni, és hirdetni.

Istennek nem kell bizonygatni. Embereknek meg minek? Mi pedig miért is kétségeskedünk ebben? Talán mert látjuk a vihart? Magunk körül?
Látnunk kell a vihart! Mert nagy viharban van a világ, a Föld lakossága!
De mi, megmenekültünk!
Hit által, engedelmességgel járva Istennek, még embereket menthetünk Krisztus Testébe!
Amíg élünk.
Ez a lényeg, és ez a fontos. A többi hajcibálással, sem hitetéssel, sem hazugsággal, sem jelekkel, sem csodákkal, sem gyülekezetekkel, sem emberekkel, sem politikával nem kell többet foglalkoznunk. Mi tesszük a dolgunk: Embereket mentünk Krisztus Testébe! A mennyei Királyságba.
Hirdetjük Jézus Krisztus halálát és feltámadását, hogy Ő a Király!


Nincsenek megjegyzések: