"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2021. június 11., péntek

Ím „Itt állok, másként nem tehetek.”


Egy kommentben olvastam valahol, hogy hol vannak az önjelölt próféták? Akik arról beszélnének, hogy ím itt van a fenevad jele. Eleddig másról sem lehetett hallani az elmúlt harminc évben, csak hogy jön a világvége. És most, hogy bélyegeznek minket, a szó minden értelmébe, vagyis egyrészt diszkriminál a felső hatalom, másrészt vegyi-anyaggal jelöli meg az embereket a vírusra hivatkozva, egyetlen egy prófétát sem hallani. Én mondjuk néhányról tudok. Tehát a meglátás nem egészen tökéletes, de azért bőven van benne igazság. Valóban eltűntek azok a keresztény tömegek, akik eddig harangozták a végidőket. Vajon a szektáknak és prófétáiknak miért nincs bajuk ezzel az oltással? Pár évvel ezelőtt, még a H1N1 oltással kapcsolatban, még a csapból is ez folyt két reklám között, a tévéből, a rádióból, hogy a sátán pecsétje. Sokan emiatt a hírek miatt nem is oltakoztak be. Nekem hivatalból, mivel olyan közegben dolgoztam felajánlották, be is oltottam magam. Ritka madár voltam, környezetemben rajtam kívül csak egy emberről tudtam, hogy oltakozott. Most pedig olyan ember nincs a környezetemben, aki ne oltakozott volna be. Mindenféle okból. Ezek pedig a következők: - munka miatt; - tanulás miatt; - utazás miatt; - család miatt, - egészsége/betegsége miatt; - öregsége miatt. Tehát oh mily emberi gyarlóság, csupa emberi, és csupa „gyarlóság” miatt oltakoznak, igen a pénzért, érdekből, haszonnal adják, haszonnal veszed, haszonért oltakozol. Bolond te se vagy. Akarsz menni színházba, uszodába, szórakozni ezerrel, még ha a könyvtárba nem is akarsz menni, hogy okosabb legyél ott pusztuljon a sok tudományos könyv. Dehogy lennél okosabb, lennél inkább boldogabb, simogasson a víz, masszírozzon a masszőr, vágja a hajad a fodrász. Ím így fog kipusztulni az emberiség? A tömegnek a könyvtárban lenne a helye, ha már beoltatta magát, de hát mindegy. Lépjünk is tovább.

Teljesen egészséges emberek tömegei is beoltakoznak tehát érdekből. A kirívó oltatlan kisebbség én vagyok, bár igazából nem is vagyunk kevesen. Mert miért is nem oltakozok? Egyrészről nem tudom elhinni, hogy létezik öt olyan oltóanyag, ami a világ 8 milliárd emberének jó lenne és szükséges. Mindenre gyógyír. Mindent megold, mindent helyretesz. Visszaállítja az elromlott világunkat, ami oly hirtelen omlott össze. Nem járnak a repülők – csak a gazdagoknak. Nincs élet. Tönkre mennek a vállalkozók. A csapból is az folyik, még a pápa is azt mondja, hogy oltakozz. Senki nem mondja konteós elméleteit hangosbemondón. Azért elgondolkozom, hogy 2009-ben, hogy tudta a mostani magyar kormány, ellenzékben, minden médiumán keresztül fújni, hogy összeesküvés elmélet, és buktatta meg ezzel az akkori kormányt, és most miért állt át csendben az oltakozzunk programra? És miért felejtik el a nagy keresztények, teológusok, lelkészek, hogy mi az az antikrisztus bélyege? Csak, amíg a baloldal volt hatalmon, addig volt az oltás a fenevad bélyege? Ma már eszükbe se jut, vesztükre. Talán nem ugyanazok már a gyógyszercégek? Nem ugyanazok a fenevadak ülnek a bársony igazgatói székekben a világ minden táján? Jó látható mennyire változott meg a fidesz politikája. De ezt hány veterán fideszes látja meg? Hány keresztény, hány lelkész, hány intézményvezető? És hányan állnak fel, hogy elég volt? Egy se drága testvérem, mert mind korrupt pénzből élő gyáva ember. Nyilvánvaló, hogy a konteos elméleteket annak érdekébe állították fel annak-idején, vagy éppen törlik őket most a mainstream médiából, ahogy éppen Orbán Viktort támogatja. A buta, független keresztény nép meg észre se veszi, hogy két évvel ezelőtt még mást hitt, és más gondolt akár a G5 hálózatról, kínaiakról és stb. Észre se veszik, hogy úgy gondolkoznak, beszélnek, ahogy Orbán Viktor antikrisztus az agyukba programozza. Ha hatalomra szeretne jutni, mindenhonnan azt fújja, amit kell. Ha hatalmon akar maradni, akkor bizonyos dolgokról szót sem lehet ejteni, hiszen rend a lelke mindennek. Pontosabban a birkaság, a manipuláció a lelke mindennek. És működik. 2009-ben ugyanúgy nem értettem miért nem oltakoznak az emberek, mint ahogy most nem értem, hogy miért teszik. Szó szerint és gondolkozás nélkül, mindenki mindent úgy tesz, ahogy Orbán Viktor diktálja, akár ellenzékben van, akár kormányon. Akár utálja, akár imádja. Mindenki. Nincs kivétel. Aki meg gondolkozik nem csinál mást, mint naphosszat retteg.

E rövid fejtegetésemből is látható, mit gondolok a fenevadas önjelölt prófétákról, akik most végítéletes elméleteikkel eltűntek. Igen testvérem, fizetett hamis próféták voltak. De mondhatjuk ’fizetett hamis’ kifejezéssel egyenértékű analóg értelemben: fidesz próféták voltak. Ebben a dologban egyedül Drábik János lóg ki, de csak azért lóg ki, mert valakit a függetlenségéért is fizetni kell a látszatért. Mindenkinek megvan a jussa. Egy kezeden megtudod számolni ki kopácsolja a klaviatúrát ingyen, úgy, mint én. Csak megrögzött jóhiszeműséggel a nagy semminek. 

Van az a pont, amikor az igaz próféta megmakacsolja magát. Erről ismeritek meg. Az igaz próféta radikális, végletes és nem hagyja abba. Még akkor se, ha az életébe kerül. Olvassátok végig a Bibliát és meglátjátok. Ezek a próféták, és köztük én is: bolondok. Önként jelentkeztek. No nem a prófétaságra, hanem a bolondságra. Mert nehogy azt higgyétek, hogy nem tudom, hogy bolond vagyok. Bolond voltam és bolond leszek. Krisztusért mindent. Ez a világ gyűlöli a Pál apostolokat. Mi meg szeretünk meghalni Krisztusért. Semmi szenvedéstől meg nem riadunk. 

Szóval igen jól olvasod. Nekem semmi bajom nem volt az oltásokkal és noha most már tudom, hogy génállományom ki nem állhatja az oltásokat, még mindig nem vagyok az oltások ellen, még akkor sem, ha 8 milliárd ember állítólag tudományosan ugyanazt kaphatja, ami előttem érthetetlen. De, csak azért is, még akkor se és soha nem fogom ezentúl beoltatni magam, amiatt az őrület miatt, amit ezek műveltek a Földön az emberiséggel az életfeltételek ellehetetlenítésében. Ez bennem nem más, mint prófétai őrültség, bolond halálra szánt, kamikázé, lutheri dac. Nincs apelláta. Ezt a döntésemet ugyanúgy kell tudomásul vennie minden nagyhatalommal rendelkező uralkodónak, ahogy én vettem tudomásul a hazugságaikat, gonoszságukat, korrupt meggazdagodásukat, bolond döntéseiket, a szabadságom és jólétem megvonását. 

Ím itt egy próféta: nemet mondok a megjelölésre. Nemet az oltásra. Nemet a hazugságra. Nemet a hazug prófétáknak.

Mindig a gondolkozó kisebbség viszi tovább az isteni jó ügyet, sohasem a buta többség.




Nincsenek megjegyzések: