"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2020. szeptember 21., hétfő

Immortality

 Talán azért nem félek a vírustól, mert nem félek a kommunizmustól. Ennek a vírusnak, olyan kommunizmus szaga van. Nem?

Ma olyan vasárnapi feelingem van. Hm. 

Ma végre megtudtuk, hogy Orbán miniszterelnök libernyákja, hogy van angolul, loopy liberal – Vicces. No főleg úgy, hogy magyar kiejtésben is van értelme. Mi is úgy hívjuk ezeket, mint lopósok. És persze, hogy ettől tényleg nagyon ütődött liberálisok lesznek ezek. Na, mint a Fidesz hatalmon lévő pártra gondolunk ez alatt. Vagyis mit tudom én, de ez a fegyver fordítva sült el Orbánnak. Én olyan jót röhögtem rajta, mint Trump robbanó fáin.

Nem politizálok. Szóval mai hír még, hogy 45 éves a Pink Floyd szívszorító remekműve. Érdekes, hogy én is ezt hallgattam ma. Meg tegnap is. Dehogyis. Nem a Pink Floyd-tól, ugyanezen című dalt, hanem Bee Gees-től. Érdemes meghallgatni, nekem nagy kedvencem.


És legyen még egy szám tőlük. Akárhányszor hallgattam meg ezt, akármilyen videojukat nézve, mindig libabőrös lettem tőle. Céline Dion igaz Gibb testvérré lett. Immortality.



Nincsenek megjegyzések: