"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2020. augusztus 28., péntek

Fesz volt?

Vagy Fesz lesz?

Először azt gondoltam hm. Aztán, hogy jaj. A könyvet eredetileg nem akartam elolvasni, láttam, amikor megjelent, de nem gerjedtem rá. Ahogy az elsőt se vettem meg. A Fesz van-t. Anno 20 éve, a főnökömtől kaptam ajándékba, mert tudta, hogy teológiát tanulok, kíváncsi volt a véleményemre. Elolvastam. Azóta nyomon követtem Bartus László munkásságát. Németh Sándorét elég jól ismerem. Most így a végére már inkább arra gondolok, vagy merengek a témán, hogy nehogy úgy járjanak egyes magyar feltáró újságírók, mint Navalnij. Hm, hm. Bartus Lacinak ezt a lehetőséget nem kellene mondani, mert tudja. No mindegy. Magyarországon a szcientológiai egyház, (a kormányban) a Hit gyülekezete (a keresztényekében) már olyan mértékben bemételyezte az agyakat, hogy szóra se érdemes, mindenki tudja. Vagy megvárjuk a végét, vagy már úgy is mindegy, mert elmúlik. Szerintem az utóbbi. Elmúlik. Elég jól ismerem az alsóbb körök népi gondolkozását, onnan származom, és oda is tartozom. Meg hát a történelem is igazolja azt, amit sejteni vélek. Elmúlik, mint egy rossz álom. Igaz, mint mindig, sajnos most sem következmények nélkül. És megint minket, a magyar népet vágtak át, na jó, nem sokáig. Csak addig, hogy kezdhetjük elölről. Az egészet. A rendszerváltástól. Én a magam részéről most elmegyek ebbe a Filologosz könyvesboltba és pártoló tag leszek. Mert mindig az üldözöttekkel vagyok. Úgy látom a könyveik is jók. A Magyar Hangot is újra megrendelem. Aztán betározok és nyilvánosan újra sűrűn elmondom a véleményemet. Amíg valaki meg nem hallja, ha 20 évig kell várni, hát addig, már egész jól belejöttem. Van még hátra 3x20 évem, ha jól csinálom 😃 és miért ne csinálnám mindig egyre jobban? Akkor egyre több fül kinyílik. ... 

https://hang.hu/belfold/2020/08/25/a-fuggetlen-boltok-kitartanak-a-libri-felfuggesztette-a-hit-gyulekezeterol-szolo-konyv-forgalmazasat/

A pártolandó könyvesbolt: https://www.filologosz.hu/

Jó éjszakát kedves olvasóim. 

Nincsenek megjegyzések: