"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. október 4., csütörtök

Természetfotók


Képek nézegetni:

http://indafoto.hu/eddie_dean/slideshow

Annyira ámulok, hogy milyen szépen teremtette meg Isten még az apro dolgokat is.
Miközben nézegettem a képeket, arra gondoltam, mit gondolhat Isten. :)
"Fejleszd csak a fényképezőgépeidet, fejlesszed csak! Mutatok én majd olyat neked, így a végére,
hogy csak ihaj."

És valóban! Poloskának hátára festve egy majomfej? Ki tette oda?
Sok véletlen egybeesés? Nem hiszem. Ezt mind az Ő keze alkotta.
Annyira elvarázsoltak ezek a képek, szépségük, a kivitelezés, a minőség. Nem az jutott eszembe,
"váá, én is, én is akarok ilyen szép képeket."
Hanem az: "milyen sok tehetség van ebben az országban! Milyen jó, hogy láthatóak lettek."

Minden képre egy pecsét: "Szép az Isten!"

Én is próbálkozom fényképekkel, :) de hát hol vagyok én ehhez, talán nem is ez a fontos.
Egy ily kép elkészítése, mennyi munka, mennyi türelem, mennyi szeretet!
Persze: hobbi. De több is annál. Hasznos. A világnak mutatja meg, a teremtés gyönyörűségét.
Isten kezének alkotásáról beszél. Egyszerre a teremtettséget és egyszerre a tehetséges embert.

Szeretem a művészetet, ha felemel. Ha értéket ad. Ha kizökkent, a mindennapokból.
Ha segít, hogy önmagamra találjak. Ha megnyugtatja zilált lelkemet és Istenre a Megnyugvásra fordítja tekintetemet.


Nincsenek megjegyzések: