"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. október 6., szombat

Minden segít


Volt Jehova tanúinak olvasom az írását.
Pontosabban most http://sefatias.blog.hu/ blogot olvasom.

Elgondolkoztam.
Azok a meghurcoltatások, amin az író átment, annyira ismerős.
Nekem máshonnan, máshogyan és többször, de kegyelmes volt az ÚR, mert egészségileg megtartott.
Nem szedek nyugatókat, nem járok pszichiáterhez, és rákos sem lettem, de
idegileg mindenképpen ott voltam én is.

Közösség.
Megint elgondolkoztam ezen.
Mi a közösség?

Már írtam róla.
http://testveremnek.blogspot.hu/2010/10/pusztaban-2.html

A Pusztában címszó alatt erről való vívódásaim vannak.

Hogy olvastam Sefa blogját, mégis azt kell mondanom, erősek vagyunk.
Kilépve, kiközösítve, meghurcolva, de élünk. Sőt!

A héten eszembejutott az az Ige, amit megtérésemkor kaptam:
És ha előző állapotod szegényes volt, utóbbi boldog - gazdag - lesz nagyon.
... mert bíztál bennem.
Mondja az ÚR.

Mi, akik valahonnan kijöttünk, vagy kiraktak minket, mindig azt nézzük valamit elveszítettünk.
Sokat veszítettünk, mindent elveszítettünk. Általában szeretjük azokat, akiket elveszítünk.
A szolgálatunkat is.
Ezért kerülünk idegileg tönkre. De az igazság nem ez!

Hanem, hogy boldogok leszünk, erősek leszünk, gazdagok leszünk. 7x jobban, mint előtte.
Miért?
Mert bíztunk Benne!
Mi tudjuk kinek hittünk!
Mi tudjuk ki hívott el minket, ki igazított meg minket!

Közösséggel, vagy közösség nélkül.
Azt hiszem, az ÚR valami egészen újat ad, vagy csak megérteti velünk, innen-onnan kihívott
meghurcolt báránykáival: Mi A közösség! Hogy Ő hogyan akarja látni azt! Benne minket!
Először is, hogy teljesen önmagunk legyünk! Hogy szeressünk önmagunk lenni!
Hiszen Ő tett olyanná, amilyenek vagyunk!
Hogy senki abban meg ne akadályozzon, senki el ne nyomjon, hogy boldogok vagyunk.

Ezek a blogok, minden vívódásukkal együtt, vagy éppen azzal, a vívódás leírásával,
a fájdalmak közszemlére való tevésével
gondolataikkal,
kutatásaikkal,
keresésükkel járulnak ahhoz hozzá, hogy segítsenek! (gondolom és remélem az én blogom is)
Mindenkinek.
El kell fogadnunk, az elhívottak minden szava, mindig segít.
Mindig gyógyít. (gondolom és remélem az enyém is)
Még akkoris, ha az éppen beszélő, arról beszél: mennyire fáj! Mennyire igazságtalan!
És a csendesen a Pusztában körülálló bárányok, az elhívottak, érteni fogják. Némán bólogatnak.
Köszönik, hogy vannak bátrak, akik mernek beszélni, mert ezzel is segítik őket, így is.
Mindenhogy: fejen állva, közösségben, vagy közösség nélkül, fájdalmakkal, vagy fájdalmak nélkül.
Mindig, mindenhogy segít az ÚR: nekünk.
A Pusztában is!

Vagy lehet, csak a Pusztában?

- Ahol Jog és Igazság lakik. -
 
Mert ott lakik az ÚR.

Nincsenek megjegyzések: