"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. augusztus 27., hétfő

Sötétségben


hello, hello

hát semmi se jó. 
Annyira jellemző ez rám most, kifogom a halat, visszaengedném, de végül nem, aztán haza hozom, de végül mégis elengedem.
És mindenképpen mindentől lelkiismeret-furdalásom van.
Hogyan legyen? és ha úgy lesz, jó-e?
hm
hát ne vess meg.
Látom én is.
Eltűröm.
Magam.
Azért jó volt kisétálni a kistóhoz, és látni milyen bika erő van bennem.
Fiam alig bírt lépést tartani velem.
Noha néhány napja, ez a kis séta is kivert.
Határozottan erősödök. Fizikailag.

Nem panaszkodom.
Hálát adok.
Keresem az örömöt.
Az Örömöt.
A megváltásban valót.
A kicsattanót.
Hu, nem akarok meghasonlani, de a világ búja-baja, és az Öröm között mintha.
A Menny Királysága, amely már győzött, de mégse?
És te a Szent Lélektől szóltál ott a tóparton.
Felkaptam rá a fejem
Kívánatos, én is tudtam így szólni régen.
Oh, hiába nálam bármi...
Nincs enyhülésem. Se Biblia, se ima, se úrvacsora. sóhaj, se te. ...

Tudod írni fogok neked.
Mint jó barátnőmnek.
Egy ismeretlennek.
Elmondom neked, mi minden történt velem.

Kedves Barátnőm! TestVérem!

Tudod, azt hiszem nem történt semmi.
Talán, ami még sohasem és ami mégis.
Szerettek és gyűlöltek és mégse.
Jó voltam meg gonosz és mégse.
Egyszerű, átlagos, rendkívüli és mégse.
Segítő, segített, szerető, szeretett, és mégse.
Olyan, mint egy rossz álom.
És mégse.
Sose álmodtam meg azt, amiben most vagyok benne.
Mindig mindent megálmodok.
Olyan nagyon vak vagyok. 
És már mégse.

Nem akarlak szomorúságommal tetézni.
Hisz nincs miért szomorúnak lennem és mégse.

Oh
semmi se történt.
gonosz a világ.
Jó a Menny csak nem látszik.
Meghaltam.
És mégse.
Nem tudom lesz-e feltámadás.

Te szeretsz, így is.
És én szeretném, ha őszinte lennél.
De nem hagysz el soha.
Pedig nincs miért itt lenned velem.
Nincs velem senki sem.
Vert had.

Nem vágyok semmire.
Soha nem vágytam. Szeretetre.
És mégis.

TestVérem, téged kértelek.
Kértem már mást is, azt most még nem kaptam meg.
Erőt kértem. Örömöt, boldogságot, felejtést.
Tiszta szívet.
Hogy adni tudjam Istent.

Most így sötéten nem jó.
Vagy mégis?

Szerintem nem jó senkinek.
se nekem, se nektek, se Istennek.
Nem értem, akkor miért?
Próba.
A ti próbátok is?

Nagyon szerettek. Látom.
Érdemtelenül.
Mindegy mit mondasz. Akkor is érdemtelenül.

Én is szeretlek.
Örültem, hogy tudtam segíteni neked. Kicsit.
Nem tudom mi végre még hogy vagyunk egymásnak?
Tudom nem kell a segítségem, de akkor?
Tudom, hogy 'csak szeretsz' de azt most tényleg nem érzem, oly nem látok.

Nagyon büszke vagyok rád.
Nagyon szeretlek.
Nagyon örülök neked.
Olyan mintha kapcsolatunk legalább 10 éve történt volna és már 10 éve vége.
Olyan mintha most se lennél, mint egy álom lépsz felém.

Nincsenek megjegyzések: