"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. szeptember 22., szombat

Őt szolgálom-e?


Vajon Őt szolgálom-e?
Most.
Hogy csak néhány embernek létezem?

Igen. Azt hiszem ez az Első szeretet!
Amikor Őt szolgáltam, egyedül, a Bibliát olvasva, szobámban.
Hol senki se hallotta hangomat.
Magányomban. Egyedül.

Vajon a nyaktól béna ember Őérte volt-e?
És én, aki emelgettem?
És ha én lennék, nyaktól béna?
Övé lennék-e?

Vajon most, amikor gyógyszert adok gyermekemnek, Őérte van-e?

Övé lennék-e depressziósan?
Munkanélküliként?
Betegen, egészségesen?
Dicsérve, vagy dicséretlenül?
Anyával, vagy anya nélkül?
Híresen, vagy ismeretlenül?
Gazdagon, vagy szegényen?

Övé lennék-e, ha mindenkit ismernék?
Vagy, ha nem ismernék senkit?

Övé vagyok-e egy séta közben, vagy csak ha rohanok, hogy segítsek?

Vagy éppen most vagyok Övé? Ahogy felteszem ezeket a kérdéseket?




A címke mégis, Kert! 
Mert az enyém!


Nincsenek megjegyzések: