"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. augusztus 22., hétfő

"Az én szolgám"


"Ha valaki nekem szolgál, engem kövessen;
és ahol én vagyok, ott lesz az én szolgám is;
és ha valaki nekem szolgál, azt megbecsüli az Atya."
János evangéliuma 12,26


"Eredményes lesz szolgám munkája,
magasra emelkedik,
igen hatalmas lesz."
Ézsaiás 52,13

"Ez az én szolgám,
akit támogatok,
az én választottam,
akiben gyönyörködöm,
lelkemmel ajándékoztam meg,
törvényt hirdet a népeknek.
Nem kiált,
nem lármáz,
és nem hallatja szavát az utcán.
A megrepedt nádszálat nem töri össze,
a füstölgő mécsest nem oltja el,
igazán hirdeti a törvényt.
Nem alszik ki,
és nem törik össze,
míg a törvénynek érvényt nem szerez a földön;
tanítására várnak a szigetek.
Ezt mondja az ÚRisten,
aki az eget teremtette és kiterítette,
szilárddá tette a földet,
 és növényt sarjasztott,
leheletet ad a rajta lakó népnek,
és lelket a rajta járóknak:
Én, az ÚR, elhívtalak az igazságért,
én fogom a kezedet.
Megőrizlek,
és benned ajándékozom meg szövetségemmel népemet, világosságommal
 a nemzeteket.
Nyisd meg a vakok szemeit,
 hozd ki a börtönből a foglyokat,
a fogházból a sötétben ülőket!
 Én vagyok az ÚR,
ez a nevem,
nem adom dicsőségemet másnak,
sem dicséretemet a bálványoknak."
Ézsaiás 42,1-8


"Menjetek, szolgáljatok Isteneteknek, az ÚRnak!"
2 Mózes 10,8


"Vigyázzatok,
 hogy szívetek el ne csábítson benneteket,
 el ne hajoljatok,
ne szolgáljatok más isteneket."
5 Mózes 11,16


"Ragaszkodjatok szívből az ÚRhoz,
egyedül neki szolgáljatok."
1 Sámuel7,3


"Szolgáljatok az ÚRnak teljes szívből!"
1 Sámuel 12,20


"Fiaim, ne tétlenkedjetek!
Hiszen titeket választott ki az ÚR,
hogy az ő szolgálatára álljatok,
 neki szolgáljatok és áldozzatok."
2 Krónikák 29,11


"A szolgálatkészségben fáradhatatlanok,
 a lélekben buzgók:
 az Úrnak szolgáljatok."
Róma 12,11


"Szeretetben szolgáljatok egymásnak."
Galata 5,13


"Ne látszatra szolgáljatok,
mintha embereknek akarnátok tetszeni,
hanem Krisztus szolgáiként
cselekedjétek
Isten akaratát:
 lélekből,
 jóakarattal szolgáljatok."
Efezus 6,6


"Mint az Úrnak
 és nem mint embereknek;
 mert tudjátok,
hogy ha valaki valami jót tesz,
visszakapja az Úrtól."
Efezus 6,7-8


"Ne látszatra szolgáljatok,
mint akik embereknek akartok tetszeni,
hanem tiszta szívvel,
 félve az Urat."
Kolosszé 3,22


"Amit tesztek,
 jó lélekkel
végezzétek
úgy,
 mint az Úrnak,
és nem úgy,
mint az embereknek,
 tudván,
hogy ti
viszonzásul
 megkapjátok
az Úrtól
az örökséget;
az Úr Krisztusnak
szolgáljatok tehát."
Kolosszé 3,23-24


"Az élő
és
igaz
Istennek
szolgáljatok."
1 Thessz 1,9


"Ki
milyen
lelki
ajándékot
 kapott,
 úgy szolgáljatok azzal
egymásnak."
1 Péter 4,10

Nincsenek megjegyzések: