"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2015. január 27., kedd

Sátorában

"Megóv engem sátrában
a veszedelem napján.
Elrejt sátra mélyén,
magas kősziklára helyez engem."
(Zsolt 27,5)


Valaki, valahová elmegy: benne maradtam-e szívében?

Elmenni azt jelenti,  hogy felteszem a kérdést: hol van az én lakhelyem?

Nem lehet, egy szívben lakni? Pedig igen, Jézus ezt mondta. Ő maga egy lakóhely, a szívében vagyunk.
Mi is mindannyian ilyen lakóhelyek vagyunk egymásnak.

Hol vagyunk most éppen kérdésre csak az ad választ: elérhetőek vagyunk-e, és kiknek?

Aki szeret engem, azt elérhetem. Mert szívében lakom.
Akit szeretek annak elérhető vagyok. Mert szívemben lakik.


Jézus a Lakhely.
Jézus az ÉLET.
Jézus elérhető.


"Egy dolgot kérek az ÚRtól, azért esedezem:
hogy az ÚR házában lakhassam egész életemben.
Láthassam milyen jóságos az ÚR,
és gyönyörködhessem templomában."
(Zsolt 27,4)



1 megjegyzés:

Nelly írta...

Elérhetőnek maradni, lenni, számomra azt jelenti: jelen lenni.

Köszönöm, ezt az írásodat is, várom a következőt! :)