"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. október 20., hétfő

Rövid hírek - az autóvezetés tanulásomról


Sziasztok

köszönöm az érdeklődéseteket.
Már akartam írni, hogy már csak négy gyakorlati óra választ el a forgalmi vizsgától.
Ami október 28-án lesz.
Remélem az első és az utolsó.

Szóval, tanulás közben apukámnak hála, "véletlenül" találtunk egy jó kocsit.
Egy 26 éves Audit. /Ha valakit érdekel paraméterei: AUDI 80, 1988 évjáratú , B3, 1,6D, 40kW, 54 LE lépcsőshátú JK motorkódú. 1588 cm3, Belgiumnak gyártott./
Jó állapotú és jó áron sikerült megvennem, a maradék pénzemből.
Első látásra szerelem volt, és az a jó, hogy a családomnak is rögtön megtetszett és aztán minden ismerősöm a csodájára jár.
Az első magyar tulajtól vettem, 20 évig az ő kocsija volt.
Tehát ez egy nem várt és véletlen autóvásárlás volt, ami nagy örömöt okozott nekünk.

Így ahogy befejezem az autósiskolát már lesz is kocsim.

Most kellett felkészíteni műszaki vizsgára is. Az is sikerült. Nem találtak hibát benne, /Azt mondták egy ilyen öreg autónál azért már kellene/.
Így ez is egy sikerélmény volt.

Azóta már többször meg akarták venni tőlem.  Dupla áron. De nem eladó! 

Ha lesz pénzem már azon jár a fejem mit hogyan fogok még rajta cserélni, javítani stb.
És természetesen hihetetlenül arra vágyom, hogy végre vezethessem a friss jogsimmal.

Számomra nagy élmény, ez az egész történet, aki olvasta a blogom az tudja miért.
Az oktatáson is többen megkérdezték miért csak most, 38 évesen kezdtem el az autóvezetést tanulni.
És mindenkinek, aki érdeklődött elmondtam, 'mert volt egy autóbalesetem, ahol olyan sérülést szereztem, hogy 20 évig nem engedték meg az orvosok, hogy jogosítványt szerezzek. De ez a problémám hála Istennek megszűnt. Nagyon sokat vártam erre, és nagyon szerettem volna vezetni már 18 éves koromtól,  ha lehetett volna.'
Családunkban nagy az öröm, ahogy látják, hogy közeledek a célhoz. Ritkán láttam ilyet, nagybácsikámtól kezdve mindenki egy élménnyel gazdagodott.
Nem gondoltam volna, hogy ez ekkor jelentőséggel bír, mások számára is.

Tehát már csak tőlem függ, hogy a forgalmi vizsgán:
Figyeljek a zebrák előtt, lassan vezessek, a megengedett tempóval, és mindig benézzek a jobbkezes utcákba. :)
Ja, és mivel már ráéreztem az Audi jó motrára, arra is vigyáznom kell, hogy ne fulladjak le, feleslegesen, a tanulókocsin. :)

Előzetesen, hogy lássátok is, teszek fel róla két képet.






3 megjegyzés:

Nelly írta...

Kívül és belül is szép az autó, és jó állapotban van. Vezetni is egy élmény! Tanúsíthatom. Már alig várom, hogy utas lehessek benne :P
Sok kegyelmet a vizsgára, és utána is az utakon, kedves Bogi! :)

Unknown írta...

:)
Köööszii

Unknown írta...

https://www.youtube.com/watch?v=6cBBpAAXNuY