"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. november 8., péntek

Nyitott ajtó - Személyes Igéim IV.


"Így szól a Szent, az Igaz, akinél Dávid kulcsa van
aki megnyit és senki be nem zárja, 
bezár és senki ki nem nyitja: Ismerem tetteidet.

Nézd, nyitott ajtót bíztam rád
amelyet senki be nem zárhat.
Bár kevés az erőd, mégis megtartottad tanításomat
és nem tagadtál meg engem.

Nézd, adok neked néhányat a sátán zsinagógájából,
akik zsidóknak vallják magukat, pedig nem azok,
hanem hazugok.
Kényszerítem őket, hogy jöjjenek, lábadhoz boruljanak
és ráeszméljenek, hogy szeretlek téged.

Mivel megőrizted állhatatosságra buzdító igémet,
én is megőrizlek a megpróbáltatás órájában
amely eljön az egész földkerekségre,
hogy próbára tegye a föld lakóit.

Hamarosan eljövök.

Ragaszkodj ahhoz, amid van, hogy senki el ne vegye koronádat.

A győztest oszloppá teszem Isten templomában
és többé nem távozik onnan.
1/ Ráírom Istenem nevét

és 2/ Istenem városának a nevét,
az Új Jeruzsálemét, mely az égből, Istentől szállt alá,

valamint az 3/ én új nevemet."
/Jel 2,7-13/ /Békés-Dalos fordítás/


Ige, amit keresztény testvéremtől kaptam:
"Aki győz, azt oszloppá teszem az én Istenem templomában"
Jókívánsága: Tegyen téged Isten oszloppá az Ő templomában.

Egy ajtó?
Álmomban Jakab fia, könnyedén rám nyit, mert nem bírom - még én se - becsukni az ajtót.
Egy másik álmomban: mindig nyitva hagyom az ajtót, aztán amikor bezárom, kopognak. Persze, hogy kinyitom.
Mindegy ennek az ajtónak: mindig nyitva van. 
Egy harmadik álmomban: kapu nyitva, sok-sok ember bejön hozzám, egy bottal zavarom ki őket.
Közben látom, álmomban, hogy a szomszéd háza, vakolatig leverve, és tetőszerkezetet is újra készítik, miért? Hiszen vadi új volt a ház.
Lám és egyszer csak erre az álmomra egy hónap múlva egy házat láttam a valóságban is.
Megálltam előtte és döbbenten néztem: ez a kép felettébb emlékeztet az álmomra. Le is fotóztam rögvest.
Ez a ház nekem mindig a kommunizmust jelképezte. A monori volt Maggyár:

Mit akarhatnak vele?
Ugye nem a kommunizmust újítjuk fel?
Ugyanaz a ház.

Szóval adott az Úr elébem nekem egy nyitott ajtót.
Vajon mire? Hogy nyíltan elmondjam, amit gondolok?

És még ezt az ígéretet is kaptam:

"Ha megtérsz, megengedem, hogy újból szolgálatomba állj.
Ha értékes dolgokat beszélsz értéktelenek helyett,
akkor szószólóm lehetsz.
Nekik kell hozzád térniük, nem neked hozzájuk.
Bevehetetlen ércfallá teszlek ezzel a néppel szemben.
Harcolni fognak ellened, de nem bírnak veled,
mert én veled leszek:
megsegítelek és megmentelek - így szól az ÚR."
/Jer 15,19-20/

'Harcolni fognak ellened, de nem tőlem lesz az, elesnek általad.'
- valahol egyszer így olvastam. (Ézs 54,15)


Egy kulcs?
Kulcs. hm...

http://testveremnek.blogspot.hu/2013/02/a-papa.html


De minek keresem a kulcsot, 
ha nyitva az ajtó?
És így se, úgy se bírom bezárni.



Nincsenek megjegyzések: