"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2011. július 6., szerda

Jézus az Út

"Emlékezzetek arra az igére amelyet én mondtam nektek: Nem nagyobb a szolga az uránál. Ha engem üldöztek, titeket is üldözni fognak, ha az én igémet megtartották, a tieteket is meg fogják tartani. De mindezt az én nevemért teszik veletek, mert nem ismerik azt, aki elküldött engem. Ha nem jöttem volna, és nem szóltam volna hozzájuk, nem volna bűnük, most azonban nincs mentségük bűneikre. Aki engem gyűlöl, gyűlöli az én Atyámat is. Ha nem tettem volna közöttük olyan cselekedeteket, amilyeneket senki más nem tett, nem volna bűnük; most azonban látták azokat, és mégis meggyűlöltek engem és az én Atyámat is."

János evangéliuma 15,20-24

"A bűn az, hogy nem hisznek énbennem /Jézus Krisztusban/; az igazság az, hogy én az Atyához megyek és többé nem láttok engem; az ítélet pedig az, hogy e világ fejedelme megítéltetett."

János evangéliuma 16,9-11


"Íme az Isten Báránya, aki hordozza a világ bűnét."

János evangéliuma 1,29

Isten Országa elközelgett. Közel jött hozzánk, Jézus Krisztus kereszthalála által. Ezért most jelenleg kegyelem alatt élünk. Ő volt Isten Fia, aki megmutatta nekünk az Atyát. Jelekkel és csodákkal és feltámadásával bizonyságot tett arról, hogy az Atya Őáltala megbocsájtott a világnak. Többé nem tulajdonítja neki vétkeit, hanem közel jön az emberekhez Lelke által, hogy elvezesse őket önmagához.
Jézus Krisztus lett egyedül az Út, hogy mi is az Atyához mehessünk. Mert Jézus Krisztus az Atya jobbjára ült. Mindazok, akik hisznek Jézusban, azokat felhatalmazza, hogy elmenjenek a népekhez, és elmondják ezt az örömhírt. Az Atya pedig maga fog bizonyságot tenni, szavaik mellett, csodákkal jelekkel, szabadításokkal és halottak feltámasztásával.
Ez nem hit, ez nem bizalom kérdése. Ez maga a megcáfolhatatlan Igazság. Ha mi hirdetjük Isten kegyelmét, Isten az, aki megpecsételi a mi szavainkat az Ő csodáival.

bogi

Nincsenek megjegyzések: