"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2017. május 7., vasárnap

Mint szarvas ...



Ma a gyülekezetünkben a záróének.
Olyan szép volt, most így anyák napján, eszembe jutott, amikor hangosan énekelni kezdtem, a kórházi folyosón zengett gyermekem születésnapján. De az nem az az ének volt, ... mert akkor a Mint szarvas hűs vízforrásra énekeltem. Hanem, amit ma énekeltünk Mint szarvas a hűs folyóvízhez című volt. Ezt a feldolgozást még soha nem hallottam. Ma a gyülekezetünkben sírni kezdtem, mert ... mert Ő rám talált, és megfordult a világ, ... és bármit megtennék, hogy házába maradjak.
Ez az ének nyitó és záró gyermekem születésnapján. Ajándék. Anyák napjára nekem tőle.
Köszönöm neki, hogy eljött ma velem az Istentiszteletre.

Keresni kezdtem az interneten, hogy megosszam veletek. Gyönyörű ének. Azt sajnálom, hogy a magyar zenei vallási előadások internetes feltöltése még sajnos nem profik technikailag. Bár adná az Úr, hogy valaki erre elhívást kapjon, hogy magyar anyanyelvünkön is széles körben szuper jó minőségű feldolgozásban elkészítse énekeinket.

Azok közül, amit meghallgattam, azok közül ez volt a legszebb feldolgozás, köszönjük a készítőknek:



Nincsenek megjegyzések: