"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2016. május 8., vasárnap

Hová mehetnénk?

Nelli 2016. május 6-án este, azt mondta, hogy nekem akkora kincseim vannak a Mennyben, mint a Kilimandzsáró, gondoltam magamban, már igazán leszakadhatna. Ideje lenne.

---

Ma délelőtt, amikor leültem az ÚR elé, imádkozni és kinyitottam a Bibliámat, a Zakariás könyvénél nyílt ki.
Pont ennél az igénél akadt meg a szemem: 
"Még ma kijelentem: Kétszeres kárpótlást adok neked!" (9:12)

Bocsánatot kértem az ÚRtól rögvest, mert csak most vettem észre, micsoda áldásban voltunk itt.
Ehhez kellett, hogy járjam Budapestet, lakásokat nézegessünk.
És kértem az áldását a további utunkra.
Érdekes volt, hogy Pestlőrinc most úgy van előttem, mint hely, ahová az ÚR küld, mert elfogyott ott az áldás vize.
Érzem a lelkemben, hogy elment onnan az ÚR lelke, és ez egy újabb kemény föld lesz számomra, mint 14 éve Monor.
Noha 20 éves koromban, Pestlőrinc 7 évig az áldás helye volt életemnek, így is emlékeztem rá, most azt érzem, hogy kemény vidék lett az, és sok lesz ott az ÚR munkája. Kicsit durcis vagyok még mindig, emiatt is, hogy miért mindig én dolgozok és fáradjak az ÚR szőlőskertjében, másokra pedig hull az áldás általam.
De nincs igazam. Kedvel az ÚR engem, hogy ily kemény munkákba állít, és áld általam sokakat. Majd megnyugszom.
Mert az Ige igaz. 

"A veled kötött szövetség véréért szabadon bocsátom foglyaidat a kútból, amelyben nincs víz."
Zak 9, 11

Hát nem is tudom, afrikai képeim egyenlőre még nincsenek.

Zakariás nevének jelentése: Jahve megemlékezett róla, gondol rá az ÚR, az Úr dicsőséges.


Nincsenek megjegyzések: