"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2015. június 8., hétfő

A híd


Nahát, azt látom, hogy ezt az álmom lehet, hogy nem is írtam még le? (vagy valahová)

Ez volt a híd.

2007-ben álmodtam.

Álltam egy híd előtt.
A híd nagyon magasan volt. Alatta egy város terült el.
Pontosan így:



Ma már tudom hol van.
Az egyik hegyen áll Krisztus szobra.

Két hegy között feszült álmomban egy híd. A szemközti hegy, amire tartottam:

Isten lakóhelye.

Voltam lent a városban.

Elindultam felfelé is.

A lábam is véres lett.

Feljutottam.

Állok. Vagyok. Létezem.

Ez volt az utolsó. Vagy az első. Nem mindegy?

Ha előre megyek. Csak illúzió. Lábam mögött felbomlik a híd. Hátrafelé nem. Előre is ... csak illúzió ... mert már ott vagyok. Valaki sétál, fut, vagy gurul. A cél mégis, hogy már ott vagyunk.

Isten hegyén.

A híd nincs alattunk.


Nincsenek megjegyzések: