"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2015. május 13., szerda

Ha látod a hegyeket



gondolj majd rám.

"Az én testvérem valahol felhők fölött van.
Ha én már nem tudok imádkozni, Uram,
valaki vigyáz rá,
ugye,
imádkozol érte, Uram?
Ugye, vigyázol rá?"

 könnyek között imádkoztam, három napig, és életben maradt

"nem írhatok le, mindent, mert tudom, hogy mások is olvasnak"

Miért volt lényeges, mit írok, gondolok, érzek? Miért voltam fontos? Bárkinek.
Ha arra gondolok, mennyire szerettek.
Vajon a könnyeimet?

A távolság, ... fájdalmas, könnyek.

A könnyek, ékszerek.

Az én csillagom.

Magdolna sírt a kertben, zokogott az ÚR előtt. "Hová lett? Ki vitte el?" Istenem!

Így sírtam testvéreimért.

Évekig.

És az Úr, letekintett, meghallgatta imádságomat.

"Miért vagy ennyire szép?"

"Mert sokat sírok, az Úr előtt"

A szó fenn akadt. - Pedig így volt.

Nem tudtam, hogy a szeretet ilyen erős.

Nem tudtam, hogy a szeretet ilyen erős.



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.magyar-dalszoveg.hu/lyrics/hobbit-varatlan-utazas-misty-mountains-single