"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2015. február 19., csütörtök

2015. 02. 19.


Ma egy kabát okozott fejtörést nekünk.

Igen, a kapunkban egy nejlon bevásárló szatyorban, reggel odakerült.

Kamaszgyermek méret, senki semmit nem tud róla.

Eszembe jutott az álmom.
Hogy vissza kell fizetnem 70x120-at, fiam kabátjáért.
"Tavaly - 2012 - évelején azt álmodtam, hogy elmentem a kisboltba.
A bolthoz egy sátor volt hozzácsatolva, ahol ruhákat árultak.
Vettem egy kabátot a fiamnak.
Kifizettem.
Akkor az eladó, azt mondta: még visszajár neki 70x120.
Zavart lettem, ott van a kezében a számológép, miért nem számolja ki mennyi az?!
Vicc ez?
És mi az,  hogy visszajár, hátha visszajárna akkor nekem, ha neki, akkor neki még járna!?
Miért beszél ilyen zavarosan?
Épp nyúltam a pénztárcámba..

Ekkor egy nagy száraz, forró forgószél támadt.
És felkapta a sátrat, másfél méterrel a föld felett lebegtünk, körülöttünk,
minden kőépület a földdel egyenlővé lett.
Arra gondoltam, a fiam jó helyen van. ...
És felébredtem..."

(A teljeset olvasd: itt)


Kinek kell fizetnem 70x120-at? Nem tudom.

Ma, cicánk harmadik orvosi kezelését nem kellett kifizetnem /5.400.- Ft-ot/ az állatorvos azt mondta, ajándék. Ez is érdekes volt, hogy pont ma nem kellett kifizetnem.

Pedig már végre mostanra minden álmom a helyére került.
Ez, az egész esemény olyan volt, mint Szent Péter esernyője.

Egy pozitív rejtély, ami békét adott.
Minden rendben van.
Egyébként igen, minden rendben  van.

Úgy érzem felgyorsultak az események.

Hallgassátok meg, ez évre vonatkozó látásokat:
https://www.youtube.com/watch?v=fJw63cRSqIY




Zsid 12, 25-29

"Vigyázzatok, hogy el ne utasítsátok azt, aki szól! Mert ha azok nem menekültek meg, akik elutasították azt, aki a földön adott kijelentést, mennyivel kevésbé menekülünk meg mi, ha elfordulunk attól, aki a mennyből szól hozzánk. Az ő hangja akkor csak a földet rendítette meg, most azonban ezt ígéri: "Még egyszer megrendítem nemcsak a földet, hanem az eget is." A "még egyszer" pedig azok megváltozását jelenti, amelyek mint teremtett dolgok megrendülhetnek, hogy megmaradjanak a rendíthetetlenek. Ezért tehát mi, akik rendíthetetlen országot kaptunk, legyünk hálásak és azzal szolgáljunk Istennek tetsző módon: tisztelettel és félelemmel. Mert a mi Istenünk emésztő tűz."


Nincsenek megjegyzések: