"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. szeptember 18., csütörtök

A 13. óra


Az első Y kanyar.


Bennem csak egy kérdés van, mit Ő tesz fel: "akarsz az én dicsőségemből részesülni?"

Jézus hív magához.

Csak egy kérdés van bennem, ha Ő meghívott, hogy részesüljek az Ő dicsőségéből, akkor

"Miért ne?"

Ha bárki meghív magához, hogy Vele örüljek, miért ne?

Ki gondolta volna, hogy ekkora öröm ér engem?

Még ha oly izgatott vagyok is, hogy repülök.

Ki gondolta volna, hogy Ő a gyógyító?
Hogy ad még nekem lehetőséget?
Ki gondolta volna, hogy örömet hoz az életembe?


Ha Ő meghív az Ő dicsőségébe: Miért ne?
Most látom, Igazat mondott Ő! Száz testvér, száz anya, száz apa, száz áldás. Mindenre.

Ki gondolta volna, hogy már ma a saját autómban ülhetek? :)

Ki gondolta volna, hogy az első autóm egy Audi lesz? :)

Én még álmomba se!

Mert Ő emeli fel fejünket.

Legyen minden az Ő dicsőségére.
Hiszen Ő hívott meg! Legyen áldott az Ő neve! Jézus Krisztus, a Király!

A legnagyobb Király!


Mindenkinek köszönöm az imáját. Csak így tovább!

Olyan boldog vagyok, mint egy 12 éves.

Fényképek az autóról és rólam majd a sikeres vizsgám után. 




Testvérem, ugye láttad a kék buszt szembejönni? 
Bizonyság ez nekünk: Minden álom megvalósul! Az Ő Szava Igaz.

Isten jót tervezett felőlünk.


LÁSSÁTOK MEKKORA BETŰKKEL ÍROK NEKTEK.
TITKOT MONDOK EL.
EZT MÁR PEDIG KRISZTUS TESTÉRŐL MONDOM, HOGY JÉZUS A FEJE AZ EGYHÁZNAK. MI PEDIG AZ Ő MENYASSZONYA.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm Gondolataidat!
Várom a sikeres Vizsádat,és az ígért fotókat! Isten áldjon meg Téged,és Szeretteidet!

Üdvözlettel: Zsotza