"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. július 10., csütörtök

Lehet hibázni


Lehet megállni is, és váltani is.

Ma ezt olvastam:

"A sikeres nő - minden ellenkező híreszteléssel ellentétben - tényleg tehetséges valamiben. Sikereinek ez az alapja. Ehhez társul az a tulajdonsága, hogy fokozottak az önérvényesítési törekvései. A sikeres nő meg tud küzdeni a problémákkal, mert erre kialakult stratégiája van. Optimista és hisz magában. Szívesen kezdeményez, jól kommunikál. Jó az emberismerete, és bizalmat tud ébreszteni önmaga iránt. Határozott, céltudatos, kitartó. Szeretne elismert lenni, vágyik a csodálatra, tiszteletre, szeretetre. Nem áll meg a vágyakozásnál, hanem tesz is ezekért."
(találat: itt)

Hosszú, 25 éves múltat zárok le.

Ebben benne volt minden, amit lezárok: Tehetség, kitartás, siker, lehetőségek, kudarcok, fájdalmak, könnyek, rossz döntések, jó döntések és zavar.

De leginkább az, hogy volt egyetlen egy tévedésem. Amely alapjában ingatta meg, hogy a kitűzött életcélomat - eddig még - nem értem el.

Ha visszagondolok, sok lehetőségem volt. Túl sok, egy átlagemberhez képest. Ezt a tanítás részének veszem, hogy nem tudtam kihasználni. Egyrészt személyiségi jegyeimben noha ambíciózus, határozott, vonzó és sikeres is voltam, de nem voltam elég kemény, másrészt, mert egyáltalán nem volt támogatóm az életben, a férjemen kívül. A külső körülmények szüntelen ellenemre dolgoztak. Így ennek fényében azonban értékem még jobban nőtt magam előtt, hiszen, így is győztem.
Mégsem szálltam el magamtól, mert hogy mégis sikerült magamban is megállnom, az nem tőlem volt; ha nincs az a bizonyos láthatatlan Energia, Erő, vagy nekem az Isten, semmivé lettem volna.

Nagyon hálás vagyok az Életnek, hogy nagyon sok minden értékesbe belekóstolhattam, a művészettörténettől kezdve, a tanítói, lelkigondozói, titkárnői, asszisztensi, pályafutásaim alatt.
Nagyon hálás vagyok azoknak a befolyásos embereknek, akik a támogató kezet nyújtották, de legtöbbjüktől nem fogadtam el, mert akkoriban még megzavarodtam a felkínált lehetőségektől.

Múlt héten voltam szemésznél. Autóvezetéshez.
Csodálkozott, hogy négyéve nem használom a szemüvegemet.
Alaposan átvizsgált. Majd azt mondta, a vizsgálat alatt próbálkozott, hogy csőbe húzzon, és a régi szemüvegemet adja rám, de minduntalan jól válaszoltam, a szemem valóban erőteljesen gyógyult. Egy gyengébb szemüveget írt fel.
Nekem ez a gyengébb is idegesítő.
Ő azt mondta: "maga most újjászületett. Még küldetése van az életben, ... bár úgy gondolom már eddigis nagyon sokat végzett."

Hogy milyen filozófiából mondta ezt, nem tudom, de nem is fontos, mert érteni véltem, és igazat adtam neki.

Habár ez a küldetéses dolog igazán homályba veszik előttem.

Hátra is tettem a kezem. Én már magamtól egyet sem lépek.

38 éves korunkra elkezd romlani a szemünk, nem javulni.
Elmondtam neki, hogy történt az agyi EEG képemben is változás, és azóta nincs kettős látásom, ami leginkább zavarta a távolbalátásomat. Nem filozófáltunk, csak megjegyezte, ha bármi további változás történik a szememmel azonnal menjek.


Szóval az életemben csak egy tévedésem volt.

Egyetlen egy.

Jézus nem lett szegénnyé, amikor a Földre jött.

Ebből kifolyólag nekünk se kell, magunkra erőltetni egy szerzetesi szegénységet.

Hanem lemondott a jogairól.
Ő attól még Ő maga volt a világegyetem Királya, Uralkodója, Bírója.

Csak JÓL használta a jogait, képességeit, ajándékait. Lemondott dicsőséges szentségéről, hogy gyógyíthasson és taníthasson, bírói ítélet helyett.

Megértettem,

egyáltalán nem kell lemondanom arról, aki vagyok,
hanem az emberek szolgálatába kell állítanom, mert, ami bennem van,
az JÓ, onnan Felülről való.

A Mennyen keresztül jött. A legkisebb testvér azt jelenti, hogy a legnagyobb ajándékokkal rendelkező, de nem uralkodni, bíráskodni és ítélni, hanem Építő szolgálattal jön a bukott emberiség felé.

Jézus a kegyelmet hozta el.
Nem a szegénységet.

---

Hát ennyi.

Elégedett vagyok magammal a Kresz tanulásban. Három nap alatt végig értem az első fejezeten, és 92%-kal levizsgáztam. (No még gyakorolnom kell! Pedig igen kemény volt.)
Öt modul van összesen. Tehát a számításaim kb. 10 napot dobnak ki, intenzív tanulásra.

Ez a siker!

Amikor egy baleset, betegség többé nem akadály, hogy valamit, amire vágysz, megszerezzél.
Amikor egy kudarc, többé nem akadály, hogy boldog legyél.

Ehhez már pedig akkoris kell támogatás, ha egyedül csak Isten az, aki támogat!



Nincsenek megjegyzések: