"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. június 30., hétfő

Vakáció első napja


Fiamnak mindennap kötelező írnia nekem, nyári vakációjáról.
Választott nyelven a google fordítóval lefordítjuk a szövegét, és visszafordítjuk magyarra, hogy élvezetéssé tegyük.

A mai nap Tamil nyelvről lett fordítva.

Augusztus 15-éig lesz távol, ezért minden napra lesz a blogomon egy ilyen kedves mulattató meglepetés.

A valódi történéseket, a valódi szöveggel a következő nap megtudjátok.
Jó szórakozást.

1. NAP

Tárgy: A megbuherált levél

Felolvasva:
https://drive.google.com/file/d/0B6RSz-P0XAXuRzE2UDhaZUljMWc/edit?usp=sharing

---

Anya Hi! 
Tehát megérkeztünk 06:00 Nem mondom, hogy ez nagyon rendetlen. Mivel a macskák és a termékek korlátozott behordtuk.
Összegyűjtöttük az eső esik a földre, de nem volt könnyű nekem Raincoat Beach. Megyünk az állatkertbe, hogy őszinte legyek, ez jobb volt, mint én. Sok volt a termés. Bementünk a boltba, chip és szóda fantázia nagymama nyugi, de kezeljük őket óvatosan. Ez lesz meleg víz a zuhany, de kiderült, hogy a napon. (Itt néz rám, és az apám mindig azt mondja. D.Apának akarom mondani, hogy elfelejtettem feltölteni Skype holnap este és a Star Wars Battlerfrontot Ja, és ez nem olyan nehéz lassítani néhány vírus: (. 
Szeretem Benjamin


Minden jog fenntartva: Benjaminnak és a google fordítónak.




1 megjegyzés:

Testveremnek írta...

Ennyit az ígéretekről. A minden napra lesz egy levél :) ...
szóval, ha a fiam ír. lesz jelentés. :)