"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. április 3., csütörtök

Ha megértitek


"Ha valaki beszédemet hallgatja és nem őrzi meg, én nem ítélem meg azt, mert nem azért jöttem, hogy a világot megítéljem, hanem, hogy megmentsem a világot. 

Van valaki, aki megítéli azt, aki elvet engem, és beszédeimet el nem fogadja, az Ige [ítéli el], amelyet szóltam, [az Ige] ítéli el azt az utolsó napon.

Mert én nem magamból szóltam, hanem az Atya, aki engem elküldött, adott nekem parancsot arra, hogy mit szóljak, és mit beszéljek. 

És tudom, hogy az ő parancsa örök élet. Amiket tehát beszélek, úgy beszélem, ahogy az Atya mondotta nekem.”

Jel 12,47-50

Betlehem csillaga

Nincsenek megjegyzések: