"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. április 12., szombat

És tudod


ahogy átmentem a hídon,

nem volt bennem félelem.

Megkérdezted: - hát, és hogy jöttél?, ... most nem?, most nem féltél?

Rád mosolyogtam: - Nem. Soha többet nem fogok félni.

- De hát a tériszonyod?

- Nem, nem féltem. Nem félek, nem fogok félni.

Igen, eszembejutott, neked is. Álmomban: Ott fenn, a hídon. Akkor féltem.

Oh nézd, az egy igazi kőhíd volt. Jól megépített, ez csak egy tákolmány fahídacska, ami a stégre visz.
Norvég szelek fújtak. Nem is sokáig pecáztunk. Ha másra nem, erre elég volt, ...
egy pillanatra se álltam meg.

Sőt. Emlékszel, felálltam a székről, és végig futottam rajta, majd vissza, aztán újra, hogy remegjen alattad a stég.

Nem féltem. Sőt nevettem.
Újra és újra futottam.



Nincsenek megjegyzések: