"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. március 23., vasárnap

Vidra helyett ufo?


Gyakoroltam a vidra kamerázáshoz, 2014. március 21-én elég csíkos volt az ég. Készítettem egy felvételt.
Nem gondoltam volna, hogy világító gömböket is fogok látni a felvételen.
A felvételből kivágott két kép:






Ezt a gömböt - vagy valamit - szabad szemmel nem láttam. Ha láttam volna, megállok a kamerával és rajta tartom. A felvételen úgy tűnik, hogy egy helyben állt.
Ez a felvétel 1,14 idejénél van.
A felvétel korábbi szakaszában a 0,34 től, amikor a Napot véletlenül felvettem, számtalan ilyen gömb lebegését, - madarak? - száguldását lehetett látni. Ezek olyan gyorsan repkednek, hogy lassítottan kell megnézni a filmet.

A felvétel elérhetősége:



2 megjegyzés:

Testveremnek írta...


Mondjuk egy ilyet, :D

https://www.youtube.com/watch?v=Go9rf9GmYpM

Testveremnek írta...

Máshol is láttak ilyen gömböket, amiket én itt fenn a bejegyzésemben leírtam:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2008437/UFOs-filmed-BBC-building-London.html

BBC épülete felett, London