"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. március 2., vasárnap

Johnny Cash


Eszembejutott egy róla szóló tévéfilm. Akkoriban, nagy hatással volt rám az a hatalmas harc, ahogy a későbbi felesége szeretete, és a megtalált Jézus Krisztusba vetett hite kisegítette a függőségéből. Gyönyörű, megható szép film volt, megtérésről és szeretetről. A filmet már nem találtam meg az interneten.

Helyette a Nyughatatlan mozi film:
"Az alkohol és az amfetamin kezdték felőrölni egészségét. Felesége elhagyta, karrierje leszálló ágba került, célok nem voltak már előtte. Életét June Carter mentette meg, akivel a turnék során ismerkedett meg.
June amellett, hogy maga is - már gyerekkorától, a Carter Family tagjaként - a countryzene csillagának számított, különleges kisugárzású ember volt. Optimizmusa, töretlen hite és akadályt nem ismerő szerelme visszahozta Cash-t az életbe."



A nyughatatlan (Walk the Line) film
http://kernertraining.hu/szemelyisegfejlesztes-blog/pozitiv-mozi-izom-filmblog/a-nyughatatlan/

---

Johnny Cash élete, karrierje nekem mérhetetlenül szomorú. Igaz és értékes, de mérhetetlenül szomorú. Minden bizonnyal neki ez, és így volt a küldetése. Mélyen elgondolkodtató.

Utolsó dala:



60 716 030 megtekintéssel

Ugyanez magyar felirattal:



---

Ez pedig magyaroktól.
Gratula a magyar együttesnek. Tetszett:



http://www.anyughatatlan.hu/

---

Egyéb:

http://www.magyarhirlap.hu/82-eves-lenne-a-nyughatatlan

Johnny Cash-The Last Great American / 

Documentary on BBC 2

1 megjegyzés:

Nelly írta...

Az előző megjegyzést töröltem, mert hülyeséget írtam :P
No, de szeretem Johnny Cash-t, még igazi country zenét játszott. Szeretem a country-t, állandóan hallgatom a mostaniakat is, de Cash azért egy legenda :)
Köszi a feltöltést. A filmet megnézzük!