"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. február 22., szombat

Érveljünk Jehova Tanúinak



Volt Jehova tanúi barátainknak találtam egy nagyon jó könyvet, hogy igeileg megerősödjenek a Biblia igazságaiban.
Csak igékkel magyaráz.
Pdf-ben letölthető

http://kevinquick.uw.hu/ervel.htm

Mindenkinek hasznos kézikönyv lehet, praktikusan felüthető, arra is, ha az utcán megszólítanak Jehova tanúi és kérdéseikre gyorsan igeileg akarunk megfelelni.

Az "Érveljünk Jehova Tanúinak" 1984 végén keletkezett, mint személyes kísérletem egy független bibliatanulmányozásra, hogy személyesen megvizsgáljam Jehova Tanúi tanításait. Abban az idõben aktív Jehova Tanúja voltam. A tanulmány 800 írásszöveg gyûjteménye, amelyek megcáfolják Jehova Tanúi tanításait, és összhangban vannak a bibliai kereszténységgel. Tartalmazza az "Elõszó"-ban személyes történetemet: hogyan lettem Jehova Tanúja és miért jöttem el.
Remélem, tanulmányomnak ezt az online változatát hasznosnak fogod találni személyes kijöveteledhez az õrtorony Társulatból, ill. Jehova Tanúival folytatott hitvédelmi beszélgetéseidben. 
Kevin Quick


Nincsenek megjegyzések: