"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2014. január 22., szerda

A 121. zsoltár



A zsoltár, 
amit egy angyal tanított meg nekem, 
énekelve,
egy éjjel, 
amikor egyedül jöttem haza a sötétben.


Azokkal a szavakkal, ahogy Ő tanította:

"Szemeimet a hegyekre emelem
- Igen. -
Onnan jön az én segítségem
- Igen. -

Az én segítségem az ÚRtól van
Aki teremtette az Eget és Földet
- Igen. -

Nem engedi, hogy lábad inogjon
nem szunnyad a te Őriződ,
mert az ÚR a te árnyékod jobb kezed felől.

Nappal a Nap meg nem szúr téged,
sem éjjel a Hold,
az Úr megőriz téged minden gonosztól.
Megőrzi a te lelkedet.

Nappal a Nap meg nem szúr téged,
sem éjjel a Hold,
az ÚR megőriz téged minden gonosztól.
Megőrzi a te lelkedet.

Most és mindörökké."
Másoktól:


 








Még szerettem volna egyet feltenni,
ezt csak linkelni tudom:



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Számomra a legkedvesebb 121 zsoltár feldolgozás:

Barry & Batya Segal - Hineh Lo Yanum .

Unknown írta...

Igen, Barry & Batya Segal-t én is nagyon szeretem. Ezt a számot pedig különösen, de nem tudtam, hogy ez a 121. zsoltár. Köszönöm! Úgy tűnik - előttem is még feltáratlan - különös kapcsolatom van a 121-es zsoltárral.

Unknown írta...

találtam egy kelta feldolgozást is:
I Lift up my Eyes by Eden's Bridge
https://www.youtube.com/watch?v=KvZkgafS7qw&list=PL1263D6E4A326131F&index=7