"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. november 16., szombat

Egyenes út


"Bízzatok, én vagyok, ne féljetek!" 
Mt 14,27


Isten kijelentett, hogy ki Isten Fia.
Miért rejtettük el arcunkat előle?
Még most is?
Ahogy mennek az emberek az utcán, mintha nem jött volna el még a Megváltás.
Lehet csak én vagyok szomorú.
Nem értem
Van egy nagyobb, mint a vízkeresztség.
Van egy nagyobb, mint a János keresztség.
Van egy nagyobb annál, hogy simán keresztények, simán emberek vagyunk.
Van egy nagyobb, a tűz és a szenvedés, hogy kipróbáltak legyünk,
a Menny számára. A kohón átmenni, és még ott is Ő..
Olyan jó, hogy bemenetelre való megítélés nem emberek kezében, hanem Istené.
Néha emberibe esünk, ítélünk mi, könnyedén mások felett, amikor felettünk is, Ő ítél.
De mi tudjuk Ő dönt, ki mehet Hozzá, és nem ember. Ez könnyebbség, és felszabadultság.
Isten Igéje bőven elég, hogy emberek menjenek Hozzá.


                                                         

Nincsenek megjegyzések: