"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. október 18., péntek

6-6-9 - UNIT


2013. 08. 06. álmom - Jézus színeváltozása napján


Egy hang, szól, jegyezzem meg ezt a számot.
6-6-9
Külön mondta: hat-hat-kilenc /six-six-nine/
Egy álom követte, majd ismét, ismételt a hang, hogy jegyezzem meg.
Az álmom felkavaró volt a szám megjegyezhetetlen.
Az egész érthetetlen.
Mit jelenthet ez a szám?

---

Ezután két másik álmomban helikoptert láttam.
Egyszer egy katonai jön.
Másodszorra egy civil, evakuációs - kék színű. Zsidó?
Álmaimban mind a kettő ugyanott jelent meg Délen.

Ezért helikopterrel kerestem a 669-est, és találtam is. Izraelit.

Az álmomban a katonai helikopter pont így nézett ki:

http://www.timesofisrael.com/115856/
A kép alatt ez a szöveg:
Unit 669 simulates rescue operation, January, 2010 (Photo: Ofer Zidon/Flash90)

A következő álmomban már így nézett ki, a civileket mentő helikopter, mint itt, csak piros színek nélkül, kéken. Ez itt ausztrál:

http://www.aviationwa.org.au/page/9/

Az izraeli, mentő 669-es így néz ki, legalábbis, amit én találtam képet róla, szépen látszik rajta a szám:


Közelítünk.
De mihez is? Mert én nem tudtam.

http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_669
A repülő macskákhoz? 
A zöld szemű fekete macskákhoz?


669 (Hebrew: יחידת החילוץ והפינוי בהיטס 669‎,Yechidat Hilu'z Vehapinu'i Behethes 669; English: Airborne Rescue And Evacuation Unit 669) is the Israel Defense Forces heliborne medevac extraction unit, subordinate to the Special Air Forces Command of the Israeli Air Force. It is considered one of the IDF's premier elite units

Nem tudtam, hogy ez a szám Izraelben létező légi kutató-mentő alakulat száma:


http://www.breuerpress.com/2012/05/21/unit-spotlight-the-elite-669-search-and-rescue-unit/

A Légierő kutató-mentő alakulata Izraelben a 669-es alakulat, mely békeidőben polgári feladatokat is ellát. Tetszik látni, ott ereszkedik le a szakadékba az ember, a hatosnál, hogy megmentse, aki elveszett.
http://www.magen.hu/oldalak/86/669_egyseg
Az izraeli hadseregben kötelező három esztendő helyett, a 669-eseknél rendszerint négy év és négy hónap az elvárt szolgálati idő. (52 hónap) Speciális szakértelmet, technikát igénylő esetekben az alakulat civil mentésre is felhasználható.
UNIT megjelöléssel : egység!
A képen írva: know as Six-Six-Nine
Pont úgy ahogy álmomban mondta, külön! Hat-Hat-Kilenc - Ne felejtsd el - mondta.

Na erre kössön valaki gombot. Mert, én igen meglepődtem, ezeket a tényeket mind nem tudtam, az biztos. Tegnap este hámoztam ki. Még csak nem is úgy találtam rá, erre, hogy 'helikopter 669" hanem 'Izrael 669' - hirtelen jött ötlettel.
Eddig csak földi útra gondoltam, és mivel külön mondta a számokat angol, vagy amerikai autóútra gondoltam. Légi /égi/ egységre, alakulatra egyáltalán nem. Egy helikopter, vagy egy repülőgép számára. Vagy repülőkörzetre? Amerikában a Szilícium-völgy hívó és repülőkód száma? Ehelyett a szám izraeli kutató-mentő egység?

Tehát kutakodjunk tovább.

Vajon miért ezt a számot adták ennek a izraeli kutató-mentő alakulatnak? Mi újság Izrael és 669-es számmal? Jelent valamit Izraelnek ez a szám?

Erre nem tudtam a választ, én így okoskodtam ki magamban, magamnak:
A 6 ember - Isten a hatodik napon teremtette.
A 6 világ -Isten hatodik napon készen lett a világgal, "Hat napon dolgozzál"
A 9 légi/mennyei/égi = tehát a harmadik számom nem földi,
                                                                     nem földből származó, vagy
                                                                     nem földön lévő.
                                  Megértettem mennyei újjászületést (megmenekülést) jelent.

A 6-ról:
"VÁV
Jelentése: horog, kampó
Számértéke: 6.
A 6-os szám általában az emberi természetre, tulajdonságra, a halandóságra utal. És mint a horog vagy a kampó úgy kapaszkodik az ember Istenbe, úgy nyúl utánna, vágyik jelenlétére.
A 6 ágú dávid-csillag (magén david) is Isten és ember közötti kapcsolatát, egymásra találását mutatja. A 7 ágú menóra 3-3 oldalága ahogy arra az egy, középső ágra mutat, szintén az Istennel való találkozás, egység megélésének szimbóluma.
Megjelenik a váv (vé) betü még a JHVH névben is."
(A többi számról is találsz itt Jesua hívő zsidó magyarázatot: 
 http://caddik.shp.hu/hpc/web.php?a=caddik&o=GXZmu4O7fT

A 9-ről:
"A 9 ágú gyertyatartó üzenete 
Hanukka ünnepe a zsidó naptár szerint Kiszlév hónap 25-én kezdődik. Ez a hónap a 9.-ik hónap. Mivel a zsidóságban a számoknak is jelentése van, így a 9-es szám is üzen. Isten minden formát és eszközt felhasznál, hogy számunkra tudjon üzenni.
-A hanukkija 9 ágú gyertyatartó (8 ágú gyertyatartó emlékezvén a 8 napig tartó csodára+1, ami a samesz vagyis a szolgagyertya helye, ti.ezzel gyújtják meg a többit és általában ez áll középen)
-a Szent Szellem gyümölcsénél is 9 felsorolás áll (lsd:Gal.5.)
-a 9-es szám a Szent Szellem háromszorosa (3X3)
Amikor uralmat vesz szellemünkön-lelkünkön és testünkön....
(Nem a Szent Szellem a "négyzeten" rajongó állapota !)
- a kisgyermek is 9 hónap után születik
- Aki újjászületik, már boldog is lesz, mert szintén 9 felsorolás: boldogok a ...szellemben szegények, akik sírnak, a szelídek, akik éhezik a megigazítást, az irgalmasok, akiknek szívük tiszta, a békességet szerzők, akiket üldöznek a megigazítás miatt, akiket szidalmaznak és üldöznek Jesua miatt ( Mt.5:3-11)
Még érdekesebb, ha a 9-es számot a Krisztus hívő zsidóság szemszögéből nézzük!
Mert amikor e fenti felsorolások tartalmának üzenetét áttekintjük, láthatjuk, milyen nagy ígérete van a zsidóságnak!
Milyen nagy csoda lesz, ha Isten ígéretei szerint a zsidóság fog világítani a népek közt !
Ehhez azonban meg kell születni, a bennünk élő Jesua által az Ő Szellemében növekedni kell Benne, a Szeretetben.
És ezután boldogan menetelünk Haza." 
(http://caddik.shp.hu/hpc/web.php?a=caddik&o=JE6LSrCBMU)
----

A keresésem során, összeadtam a számokat: 6+6+9 = 21

A 21 = Égi Ajtó a segítséghez, megmeneküléshez?
Nem tudom. ... csak egyszer így elmélkedtem:

21 - Kovásztalan kenyerek utolsó napja a 21. nap
         (2Móz, 12,18) ---> az Igehelyben is ott van egy 12-es
        A 21 fordítva 12. Utalás a 12 tanítványra.
        21 = Jézus
        12 = tanítványai
        12 és egy + nulla = 120    /12x10/
         felházban fenn imádkoznak pünkösdkor a tanítványok - sokaság - összlétszáma.
        (Apcsel 1,15)
        (120 az ember életének évei, (1Móz 6,3); 120 kormányzó (Dán 6,2)
        12, 10-zel szorozva, jelenti, a teljes, beteljesedett, teljes szám,
        - tanítványok száma,
        - évek száma
        - kormányzók száma

        Jézus (sem) nem végzett félmunkát.

        2Mózes 12,21 = vágjátok le a páskát!

       Kovásztalan kenyerek = még nyomorúságban vagyunk, de!

6+6+9
12+9 = 21
(12 tanítványok száma, vagy Izrael 12 törzse + 9 égi/mennyei ) = 21
(Ember + ember + mennyei újjászületés?)

21 = Emberben az égi segítség? 
"A perzsa birodalom vezére ugyan utamat állta huszonegy napig, de Míkáél, az egyik legfőbb vezér, segítségemre jött." Dán 10,13

A 21 értelmének még utánajárok, másoknál is. Most én itt ennyit értettem meg.

---


669=AZ ÉGBŐL MINDIG VELEM VAN, NEM HAGY EL. ONNAN SEGÍT NEKEM.

Amikor ezt megértettem így kiáltottam fel:
AZ ÚR SZÁMOKKAL BESZÉL VELEM ??

---


Kezdjük az elején:

Azt mondja az Úr Jézus nekem 1995. 07. 14. napján, hogy:

"Menj el keresd meg, ami elveszett, keresd meg az elveszett juhaimat."

Ebből arra gondoltam, hogy JUH, (tehát nem bárány, hanem) érett keresztény. Most eljutok oda, hogy Izrael elveszett juhaira gondolt volna az ÚR?

Kikhez küldte Jézus az apostolokat?
Először: Izrael elveszett juhaihoz. (Mt 10,6)
Jézus azt mondja magáról, ő földi életében nem küldetett máshoz "csak Izráel házának elveszett juhaihoz." (Mt 15,24) A mennyei Atya, Jézust is először hozzájuk küldte.

Álmomban megjelenik Jakab fia,  nagy nehezen kitalálom, ki ő, Taddeus apostol, (Szent Júdás) hova ment a Szent Lélek kitöltekezése után? Iránba. Mi volt Iránban? Hát többek között az elveszett 10 törzs. (?) /Saját hivatkozásaim Taddeusra: 1.2.3./

A 669 fontos dátum Izrael történelmében.
A 10 elszakadt törzs, Izrael, vagy is Efraim, végleges felszámolása.
i.e. 672-ben kezdődött a támadás, Asszarhaddon által.
Ő 669-ben halt meg és ezzel a támadásnak vége lett.
Ezzel az időponttal teljesedett be Ézsaiás 65 éves próféciája,
Izrael el lett távolítva földjükről.
http://churchofgod.hu/content.php?act=elveszetthttp://andrelowoa.wordpress.com/2009/06/19/izrael-fogsagbamenetelenek-korulmenyei/

Neeee, Jeruzsálem átlagos magassága is: 669???

Jelenlegi időjárás: Jerusalem, Izrael

 Szél.:31.76 Hossz: 35.23 átlagos magasság: 669m.  (térkép) 




És mint írtam benne van az egyik internetes azonosítómban is a 6-6-9
http://testveremnek.blogspot.hu/2013/09/121-01-669-egy-azonositom.html
Megyünk tovább az úton, kutatjuk.


"Az égből harcoltak a csillagok."
Bír 5,20


A 'mennyei 6-6-9'-es egységben vagyok benne?
Akik a bajba jutott társakat mentik ki, akár az ellenséges frontvonal mögül is.

---

A 6-6-9 szám értelmét így tudtam magamnak megfejteni:

"Veled vagyunk!"

"Kimentünk"

"Csatlakozás"

"Szövetségkötés"

És valahogy légi, mennyei, égből küldött.

---

Videoval:



Nincsenek megjegyzések: