"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. szeptember 13., péntek

You keep it my secret life. - My secret life save me.



Ezt a zeneszámot már egyszer feltettem. Leonard Cohen-től.
De Katie Meluától mindig jobban tetszik. Íme.

Nem fordítom le... kivastagítottam, amit most én fontosnak gondolok.

'Tartsd meg az én titkos életem - Titkos életem ments meg engem'
Ez nincs a szövegben, de ... azt gondolom, ennél is és mindennél fontosabb az egyenesség...
"Van út, ami jónak tűnik, de a halálba vezet."

Álmomban: ...úgy tűnik volt itt egy szakadék.
A föld leszakadt alatta. Egyik kezével egy gyökéren kapaszkodott, a másik kezében az én régi motrom volt, lett volna segítség. Ott álltunk fenn a szakadék tetején. 
Te meg én. De ő inkább a másik kezében az én régi motoromhoz ragaszkodott. Azt nem akarta elengedni.
Egy ideig tudott így kapaszkodni, aztán ... döntenie kellett, vagy a motrom, vagy elfogadja a segítő kezem/kezed... vagy leesik.
Leesett.
Életben maradt.
De mi ott fenn megállapítottuk, bizonyos, hogy ekkora zuhanást, belső vérzések miatt, nem lehet túlélni.


Thank God it's not that simple


Így most szomorú lett ez a bejegyzés, de egyébként ez az egyik kedvenc dalom:





I saw you this morning,
You were moving so fast.
Can't seem to loosen my grip,
On the past.
And I miss you so much,
There's no one in sight.
And we're still making love,
In my secret life.

I smile when I'm angry.
I cheat and I lie.
I do what I have to do,
To get by.
But I know what is wrong,
And I know what is right.
And I'd die for the truth,
In my secret life.

Hold on, hold on, my brother,
My sister, hold on tight.
I finally got my orders
I'll be marching through the morning.
Marching through the night,
Moving 'cross the borders,
Of my secret life.

Looked through the paper,
Makes you want to cry.
Nobody cares if the people,
Live or die.
And the dealer wants you thinking,
That it's either black or white.
Thank God it's not that simple,
In my secret life.

I bite my lip.
I buy what I'm told.
From the latest hit,

To the wisdom of old.
But I'm always alone,
And my heart is like ice.
And it's crowded and cold,
In my secret life



Nincsenek megjegyzések: