"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. szeptember 18., szerda

Ő az Isten



Még én se értettem meg mindent...

Azt hiszem, tele vagyok önértékelési zavarokkal... - mosoly -
pedig olyan megnyerő vagyok. - mosoly -
Pedig ... sosem tagadtam le, nem ÉN: hanem Ő.
Nem MI: hanem Ő.

Ő vezetett ki minket. A Pusztán át, Kánaánba.
Ő tart mindent kezében.

Pedig, ha minden szomorú is körülötted, mégis, nem TE, nem ÉN, nem MI:
hanem Ő.

Ha minden meg is változik.
Ha jobb lesz.
Vagy rosszabb.

Ha boldogok leszünk is, vagy fáj szívünk.

Valami tisztulás, itt a Szívben bent.

Még ha közben mindent meg is értünk:

Nem MI, hanem Ő.
Ő adott mindent nekünk.

Értelmet
Szívet
Kegyelmet
Szeretetet
Hitet
Életet
vagy
Ítéletet

Nem MI, hanem Ő. 

Nincsenek megjegyzések: