"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. szeptember 14., szombat

Mi is ez? 6-6-9


Összegereblyézem.
Nem azért mert ősz van, azért is...
Hanem, hogy kicsit jobban érthető legyen másoknak, mit is jelent ez a 6-6-9 -es út, nálam.

Nyáron volt egy álmom.

Egy kakukktojás álmom, olyan, aminek minden részlete irreális.
Érthetetlen, de komplex álom volt. Mivel zavaros, és nem is igaz. És mivel ilyen álmom, sose volt nálam, ezért neveztem el kakukktojás álomnak.

Ami igazán érdekes belőle, hogy az egész úgy kezdődött, hogy szólt valaki nekem, hogy jegyezzem meg ezt a számot:
6-6-9
Ezt így külön. Hat, hat, kilenc.

Az álom a következő volt. Hátul a kertben valami kerti parti volt.Te - testvérem - a barátoddal a pajtában lefeküdtél aludni, a barátoddal, anyósom vigyázta álmotokat.A férjem a ház körül egy szerszámos ládával járkált és ami hibát talált javított.Én előre indultam a házunkba. Az udvaron a fiam, nekem ünnepséget szervezett, és zöld növénnyel szórta tele a földet, egy színpadot készített és székeket rakott le, hogy majd egy színdarabot játszik nekem, amit majd többiek is megnéznek velem. Átmentem ezen a díszleten. Bejöttem az ajtón, amit résnyire nyitva hagytam. Akkor valami leveleket akartam elolvasni. Egy nő írta. Ezek kis barna bőrtáskákban voltak összehajtogatva. Leültem az ágyra. Ki akartam nyitni egyet, mire két cigány fiú, és egy cigány leány, benyitott az ajtón, kimentem az ajtóhoz, és becsuktam az ajtót. Ők elfutottak, nevetve és kérdezgették, "nyitva hagyta?" Újra leültem az ágyra, hogy olvassak, erre anyukám és apukám integetett be, hogy köszönnek, gyorsan eldugtam a leveleket, hogy anyu meg ne lássa. Aztán odamentem az ajtóhoz, hogy végre bezárjam, és senki ne zavarjon. Kulcsra zártam. Leültem újra az ágyra, olvasni.

Kinyitottam az első levelet.
Megszólalt egy női hang.
Hangja mennyei tisztaságú volt, csengett és a fejemben középen szólt. Gyönyörű hangja volt, egész életembe ilyet így nem hallottam.
Ahogy olvastam sorait, ezt jegyeztem meg: Üzenete: "Nem írhatok le mindent, tudom, hogy mások is olvasnak, figyelj a szavakra."


Akkor, kopogtak az ajtón.Gyorsan eltettem újra a leveleket, de igazából már csak azzal akartam foglalkozni. Annyira szép volt ez a hang.
A bátyus volt. Kezében egy számlát tartott, betessékeltem az ajtón, leült a székre. Tördelni kezdte a kezét, és láttam, hogy a számla másik oldalán, a ház tulajdoni lapja van. Azt mondta: Bajban van, nem tudja fizetni az áramszámlát, 300.000.- Ft tartozása van már eddig, és ráterhelték a házra. Én tudtam, hogy nekem nincs pénzem, kisegíteni őt. Ekkor jött a lánya. Mivel az ajtót tárva nyitva hagytam, bejött és mellém állt a hűtő mellé. Valamiről beszélgetni kezdtünk. A hűtő mellett álltunk. Akkor, egyszer csak jött bátyus fia. Az ajtó nyitva volt. Oldalt neki támaszkodott az ajtófélfának és kezével bemutatott a testvérének, félig részeg volt. Mintha kalapot emelt volna és azt mondta neki, "szóval te nem cigizel, ugye?' ezt ismételgette, majd látható volt, hogy ebből baj lesz. Akkor egymásnak estek és bementek a szobámba verekedni. Apjuk nyugodtan ült tovább a széken és morzsolgatta a számlát, hogy majd biztos segítek kifizetni tartozását.
Én utánuk eredtem, a gyerekeinek, és kiabáltam, menjetek el innen, itt nálam nem fogtok verekedni.

---

Ez az egész álom, egy valószínűtlen meg nem történhető valami.
Nincs kerti parti.
A  pajtában nem fekszel a barátoddal és anyósom nem vigyázza álmotokat. Nem is fogja.
Férjem nem járkál a házkörül szerszámos ládával és nem is fog.
A fiam nem színész és nem fog színészkedni.
Nem nyitnak be hozzám rosszalkodó cigány gyerekek.
Anyutól nem kell dugdosnom leveleket.
A bátyusnál betört a Kánaán nem fog tőlem pénzt kérni. Sőt! Inkább lehet adni.
Gyermekei nem verekednek egymással nálam, sőt!

A kép, ami: az ajtó, a kulcs, a hűtő, a ház, a számla, a tulajdoni lap, azonban mind megjelentek a valóságban ezen a nyáron. Csak éppen mind ellenkező módon, vagyis pozitívan.
Sőt még egy levél is, ami viszont éppen, hogy negatívan.

Ami azonban érdekes, ez a női hang.
A levelek, amit olvasni akartam. Isten szava. De nem tudtam.
Ez viszont igaz. Most sajnos nem nagyon tudok úgy foglalkozni, állandó elfoglaltságaim miatt, Isten Szavával, ahogy szeretnék.

Miután az álomnak vége lett, újra hallottam a hangot.

Mivel ez az álom alaposan felzaklatott engem, figyelmeztetett, hogy ne felejtsem el, amivel kezdte.

6-6-9

Mondta memorizáljam. Ne felejtsem el. Úgy tűnt ez nagyon fontos neki.
Elég nehéz volt megjegyeznem, mert ez a falanszter álom, igen felbolygatott.
És ez a szám, meg felettébb megjegyezhetetlen.

---

Hosszas keresgélés után, úgy érzem megtaláltam a magyarázatot ennek az álmomnak.
És a számnak is.

Nagyon érdekes, hogy egy számítógépes azonosítómban (itt, iwiw számomról) is ráakadtam erre a számra. Vagy térképen egy út jelölése Ohio államban. Érdekes megfigyelni ott is a másik utakban való csatlakozását illetve indulás és cél állomásait, amelyek valóságban is megjelentek már az én eddigi életemben.
De nem ez volt a válasz.

Érdekes, hogy vannak emberek számai. Tudjuk, hogy a fenevadnak is lesz.
Mondhatjuk véletlennek is a számainkat, amit egy-egy számítógép kioszt nekünk.
Ezzel tehát nem is kell egyébként törődni.
Ám az én életemben mindennek példázatszerű értéke van.
Az ÚR gyerekkorom óta, összekapcsolja az álmokat a valósággal, és így tanít engem. Egyik felelget a másikra.
Olyan mintha az életem meseszerű, példázatok sorozata lenne, aminek elmondását csak az időm, és az elfoglaltságaim akadályoznak, de egyébként mindenki számára tanulságul lehetne.
Miközben, egyébként, nagyon élvezem, hogy az ÚR, életben tart, életveszélyekben, a valóságban mások előtt, bizonyságul használ, hogy szeretnek engem, és egyszerűen boldog vagyok azokkal, akik körülvesznek.
Persze nem könnyű az élet, de ilyen segítséggel, amit mindig jó előre megkapok, megkapunk az ÚRtól, álmokkal előre figyelmeztetve sokkal könnyebb akár a nehézségeket is bevenni.

Azt értettem meg, hogy a Bibliában kell keresnem a választ a 6-6-9 -cel kapcsolatban.

Nem is én mondtam meg a választ, hanem te.

A Biblia könyveinek 6. fejezetének 6-os és 9-es versei lesznek a mérfőldkövek.
Elolvastam őket.
És megdöbbentem. 31 ilyen hely van. 31 darab 6. és 9. vers van a 6. fejezetekben (2x31).
Ha tehát jól számoltam.

A 6-os a világgal kapcsolatos. Bűnnel, tévelygéssel, félelmekkel stb.
A 9-es azonban válasz erre, legtöbbször maga az ÚR szava: Ő tartja kezében.

Arra gondoltam, ezt fogom csokorba szedni, itt a blogomon.
Ezeket az igéket és ide leírni 'A 6-6-9 -es út' címke alá. Az én utam.

Nekem ezek az igék nagyon sokat mondanak.

Az álmom ahogy van felejteni való, mintahogy életem megmagyarázhatatlan bolond, zaklatott pillanatai is. Elmúlik, elillan, múlandóság, hiábavalóság.
Ám, ha összekapcsoljuk az ÚR szavával, minden értelmet nyer. Az ÚR kezében minden más lesz, egy gyönyörű tiszta hang.

---

Férjemnek azt mondtam:

Ezek a szabadkőműves szám leleplezések keresztények részéről? Jó-jó. De!
Tudjuk, létezik a gonosz oldal gonosz tartalommal, Isten elleni szimbolikája.

De!

De a Biblia is tele van ám számokkal! Sőt ábrákkal. Mennyivel inkább, mennyei kijelentéseket hordozhat és értékkel bírhat nekünk Isten gyermekeinek, ha megértjük azokat, Isten szerint értjük meg és nem a gonosz, gonosz logikáját követve a kifordított magyarázatokkal magyarázva zavarodunk bele.

Álmomban az a mennyei női hang azt mondta, hogy bár egy számot mond, és kétszer megerősíti, ráadásul egy közbeiktatott felkavaró álommal, de ne a számmal törődjek, sőt, ezek szerint, maga az álom is értelmét mutatja a számnak: a valóság nem az, aminek látszik. A szavakra figyeljek.

Ha az ÚR nem mondhatott el mindent, mert mások is olvassák szavait, akik ki is forgatják, mennyivel inkább, hogy igazán igazságot tanít nekünk, ha mi nyitott szívvel figyeljük a Biblia szavait, értelmet kérünk ŐTőle. Tanítson minket Ő maga! Mit jelentenek szavai. A mi személyes Istent követő életünkben.



Nincsenek megjegyzések: