"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. szeptember 1., vasárnap

Helikopter



Ahol álmodtam, ott ment el, a valóságban, Délen, augusztus 30. napján reggel.
Először egy.
Oh - gondoltam, - mily meglepő!
Ez tehát egy jel.

Az 1. álmom:

Álmomban katonai helikopter jött, le is szállt, mivel észrevették, hogy észrevettem a lehelyezett bombákat.
Beterelgettem a családom a házba, magam mögött gyorsan bezártam az ajtót.
Egy katonanő állig felfegyverkezve jött, szétlőtte az ajtót.
Haraggal, dühvel bejött a szobánkba. Gondolom mészárolni.
Én az ágyon veled ültem, a másikon anyósom és a gyerekem.

Akkor a katonanő, hirtelen elkezdett összemenni, és vízszintbe kétdimenziósra összeolvadt.
Olyan lett mint egy laposított amőba, két kezével, sietve kifelé kezdett kalimpálni mintha úszna, a földön. Inkább békához hasoníltott.
Természetesen alig haladt, mi egymásra néztünk: "Hát ez meg mi?" - kifejezéssel
Utána, hogy elment: "Hát ez meg mi volt?"

---

Aztán körülbelül háromnegyed óra múlva a második helikopter is elment, ugyanott Délen. Tehát a valóságban. Alacsonyan repülve, de nem sárga volt, egyik se.
Akkor volt az ócsai M5-ös tömegbaleset, amikor a forgalmat az 5-ről a 6-ra terelték.
A baleset helyszínén csak sárga helikopterek voltak...
hová ment ez a másik kettő? a légi forgalomban három kisrepülőgép is elment a légtérben. Vagy ugyanaz, háromszor.

A rendőrség azt tanácsolta a Szeged felől Budapest felé közlekedő autósoknak, hogy – az M5-ös autópályát kihagyva - kerüljenek az 55-ös úton Baja felé, a Dunaföldvár-M6-os autópálya útvonal irányába.

Mindenesetre, ha Ócsára is mentek a helikopterek, akkor sem repülhetnek ilyen alacsonyan, még a mentőhelikopterek sem, csak ha üldöznének valakit...
Mindegy, ez ugyanolyan költői, mint amikor azt kérdeztem hajnali háromkor miért kapcsolják be a légi riadó szirénáit, 2013 április 7 vagyis már 8 hajnalban ugye nem gyakorlatoztatjuk az embereket? Vagy igen?

/Egyébként az M5-ről volt 43-as felé is terelés, most ott is volt korlátnak ütközött baleset. Úgy tűnik rájár a rúd a külföldi autósokra minálunk. Az M5-ösön, a tömegbaleset helyszín közelében, a későbbi napokban ugyanott még három baleset  volt. Milyen érdekes./


A 2. álmom:

Álmomban a második helikopter kék - zsidó, v. görög kék - színű hatalmas inkább evakuációs helikopter gép volt. Miután megláttam szóltam a fiamnak, most már menjünk imádkozni.

---

Mondtad testvérem, hogy leírhatom az álmaim a blogomon, de most már ne magyarázzam meg.
Rendben!
Mindenki értse, ahogy kell.

---

Április 7 én, tehát már 8-án, hajnal három óra körül légi riadó volt, mintegy 8 percig.
Kislány koromban egyszer volt, próba légiriadó, egy délelőtt, onnan ismertem fel, hogy ez nem sima biztonsági sziréna hangja volt.
Átható...
Mivel elvonási tüneteim voltak és sok kísértés ért, akkor, mindenféle gondolat megfordult a fejemben, és lelepleződött előttem, hogy mennyire nem bízok az ÚRban, még mindig!
Hirtelen olyan nagy kísértés ért, hogy be akartam venni a régi gyógyszereim!
Ki akartam menni, hogy megnézzem mi történt, történik-e
De nem mertem.
Tele lettem félelemmel.
Férjem picit megmozdult, gyerekem aludt.
Ez az ismeretlen félelem megijesztett.

Reggel, megkérdeztem hallottak-e valamit, és férjemnek visszarémlett, hogy igen, és hogy valóban légiriadó hangja volt...
Ezután egész nap erről beszéltünk.
A reggeli hírekben láttuk, hogy orosz repülőgépek repültek be, repülnek be majd egy hétig, egyezmény alapján felderítőként....

Megkérdeztem apukámat és a nagybátyjámat is, hallott-e valamit, és mind a ketten, régi katonaként, mondták igen, felébredtek rá, kimentek wc-re is, és az bizony légi riadó volt.
Több "katona", civil légvédelmis van a családunkban.

De erről senki, sehol nem beszélt a köznépben, senki nem hallotta más csak mi?
miért nem kérdezik meg az emberek a vezetőket?
Ki volt, aki beindította a szirénákat?

Azt az éjjelt nem felejtem el, és azt, hogy nagyon gyorsan kell felkészülnöm, felkészülnünk!!! Lelkiekben! Közel van a vész.
Valóban kérni kell ebben az Úr segítségét.

---

Mai hír:
Felfüggesztették a helikopteres mentéseket.
Hm.

De az Úr attól még meg tud menteni, ha akar ... vagyis mindegy, ha a küldetésem befejezve.

Mentőhelikopter érkezett az M7-re

Ahová terelnek minket, ott tehát meg a korlátokra kell vigyázni:
Szalagkorlátnak ütközött az M6-oson
És a 43-ason. (Ézsaiás 43)



Nincsenek megjegyzések: