"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. szeptember 2., hétfő

Egy kitüntetés



Kedves Anyukám!

Kitüntetésed alkalmából gratulálok neked!
/"Bonis Bona - a Nemzet tehetségeiért" - Jótól jót tanulni - Kitüntetés. Katt: link)

Sok munka áll mögötted.
Szerintem egy tanár végcélja, és legnagyobb öröme, ha látja, hogy diákja sikeres lesz.
Akár itt, akár ott. Akár más területen, akár azon, ahol tanította. Akár ebben az országban, akár külföldön.
Diákjaid között valóban felismerted, megtaláltad és gondoztad a tehetségeket. De ha csak egy kis örömöt, sikert adtál nekik, már az is olyan sokat számít. Szerintem egyetlen egy volt diákod sem felejtett el.
Nekem is öröm, ha egy-egy régi híressé lett tanítványodról hallok, látom őt a tévében, vagy olvasok róla, vagy akár név szerint téged is megemlít életútjában.

Bárhogy is, jó, ha szeretettel emlékeznek ránk!

Tényleg megérdemelted!
Magam tanúskodhatom róla, mint régi diákod is :)

Szeretettel ajánlom ezt a zenét neked.
Egy anyáról szól, az egyetlenről, aki segíti utunkat, és mindvégig velünk marad.




/A fordítás az enyém./

She is like the lady down the road                / Ő olyan mint egy hölgy lent az uton
Or just the woman up the street,                   / Vagy mint csak egy nő az utcán,
Like any mother you may know.                    / Mint annyi más anya lenni tud.
To me, she is the one who had it planned    / Számomra azonban ő az egyetlen, aki eltervezte
To lead us all to Wonderland,                       / Hogy vezet mindannyiunkat a Csodaföldre,
She always wanted us to go,                         / Ő mindig azt akarta nekünk, hogy menjünk,
And she said                                                  / És mondta:

Don't ever be lonely,                                    / Soha ne legyél magányos,
Remember, I'll always care.                         / Emlékezz, én mindig gondolok rád.
Wherever you may be                                  / Bárhol legyél
Remember I will be there.                            / Ne feledd, én ott leszek veled.

And like another lady that we know           / Mint egy másik hölgy, amit mi tudunk
She has a smile so bright and sweet,         / Az ő mosolya olyan fényes és édes,
And hair as white as driven snow;              / És haja mint a patyolat fehér hó;
Though life is never easy day to day,        / Bár az élet soha sem könnyű, nap nap után,
She has a very special way                        / Az ő élete nagyon különleges
To make us smile when we are low.          / Megmosolyogtat minket amikor elgyengülünk.

And she says:                                             / És mondta:

Don't ever be lonely                                  / Soha ne legyél magányos
Remember, I'll always care.                      / Emlékezz én mindig gondolok rád.
Wherever you may be                               / Bárhol legyél
Remember I will be there.                         / Ne feledd, én ott leszek veled.

Don't ever be lonely                                / Soha ne legyél magányos
Remember, I'll always care.                    / Emlékezz én mindig gondolok rád.
Wherever you may be                             / Bárhol legyél
Remember I will be there.                       / Ne feledd, én ott leszek veled.

Don't ever be lonely                              / Soha ne legyél magányos
Remember, I'll always care.                  / Emlékezz én mindig gondolok rád
Wherever you may be                           / Bárhol legyél
Remember I will be there.                     / Ne feledd, én ott leszek veled.

I will be there                                         / Én ott leszek veled
I will be there                                        / Én ott leszek veled




Nincsenek megjegyzések: