"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. augusztus 17., szombat

A professzorért


Már rég írtam.

Akartam.
De a professzor keresésem nagyon lefoglal.

Most épp zenét hallgatok, arra gondoltam, hogy a világon a legnagyobb fájdalom az lesz, amikor a Zsidó nép felismeri, hogy Jézusban az Ő Urukat és Messiásukat feszítették keresztre. Hogy végig mekkora megtévesztés áldozatai voltak. Ez a világon a legnagyobb fájdalom lesz.

Egyébként az álom-bogozgatás igen lefoglal és le is fáraszt persze.

Szépen haladok benne. Mintha térképet is kaptam volna hozzá... és ez nem is vicc.

Nem értem miért ilyen rejtélyesen szól hozzám az ÚR.
Kódnyelven.
/"... tudom, hogy mások is olvasnak, ezért nem írhatok le mindent,
figyelj a szavakra."/

Ugye, azért muris - főleg számomra - mert egy olyan embernek küldi ezeket az álmokat, akinek tényleg ki kell kutatnia mindent, ahhoz, hogy megértse. Valójában tehát tanulás részemről.
Nem is maga az isteni üzenet, megértésnek folyamata, hanem, az a sok információ, ami mellesleg hozzáadódik a keresgélésem közben, hihetetlen nagy tudásanyagot ad nekem.
Igazából nem értem mi szükség lenne ennyi tudásra, a hithez, vagy a Krisztus követésemhez.
De azt megértettem, hogy fricskát ad ezzel a tudós embereknek, hogy olyan embert tanít Ő, aki igazán képzetlen minden területen. :)

Most például kicsikét James Maxwell után kell kutatnom. Hát, ha valami, akkor a fizika és a matematika tényleg távol áll tőlem. Még a humán dolgokkal, mint a filozófiával, és a teológiával csak megbirkóztam.
Azt hiszem, ... Maxwellnél csak azt kell megnéznünk, hogy mélyen ISTEN HÍVŐ VOLT. Hogy neki ez mennyire fontos volt: hitt Istenben!
Azt hiszem ez lesz az üzenet annak a professzornak.

Maxwellnek nem volt fia.
Az ő gyermeke a tudomány maga volt.

Jakab fia ellenben, a Bibliában: Taddeus, vagy Lebbeus. Aki kiküldött engem.
Neve jelentése: Bátor, Merész.

10.
Júdás: (Júda görög alakja: hálaadás, áldott, magasztalt, dicséret, magasztalás, bizonyságtevő)
(Szent Júdás, nem az Iskáriótes)
Apostol, Jakab fia, Lebbeusnak és Taddeusnak is hívják. (Jelentése: bátor szívű, elszánt, merész)
Lásd még: Júdás apostolról
Bottal verték agyon, vagy lenyilazták.
Katolikus ünnepe: október 28.
Névnap: július 26.
Jelképei:
- fejsze,
- alabárd,
- kard v. kő,
- bot (részben vándorlásaira, részben vértanúságára utalva), nyílvessző?
- könyv,
- arc (Krisztus képmása) képen v. lepelen. (Nem emberi kéz által készített Krisztus arcképmás)
http://testveremnek.blogspot.hu/2013/07/apostolok.html

Szent Júdás minden attributuma tehát kipipálva nálam.
Megértettem. Jakab fia, Taddeus elküldött horgászni és a kezembe nyomta a botot. Az ötödiket. Össze kell raknom.

De ki a professzor?

Egy professzort kell kifognom.
Egy folyóparton. Öbölszerű kanyarulat volt.
Nem tudtam, hogy a folyópart, angolul: bank .

folyóparti professzor: bank of professor
                               riverside of professor

bank ige jelentése, kanyarban bedönt.

A folyóban, ahol régen hajók voltak, alig volt víz. Bank, Bank, Bank
A folyó: mocsár.

De mi köze mindehhez az elektromágnesességnek? Egy másik valóságnak?
Vagy mi köze a fényképészetnek? A színes képeknek?

helikopter
6-6-9
kék
evakuáció



És a fehér skodának?

Tessék:



A fehér skoda itt van, amit te álmodtál, ezzel megyünk, kifogni a professzort?

Azt mondtam: de hol van a fehér skoda a mi életünkben?

Tessék, megvan, itt van:



A szőlőt meghagytam a háttérben


De hová? Hová megyünk horgászni? És miért siessünk? És ki az a professzor?

Áh!
Feladom.
Az Úr miért a leghülyébb embert választotta ki a Földön?

---

Levelek, kicsi barna bőrtáskában összehajtogatva:
Üzenete: "Nem írhatok le mindent, tudom, hogy mások is olvasnak, figyelj a szavakra."


Nincsenek megjegyzések: