"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. július 31., szerda

Hillsong?



Ajaj.
Olvastam egy cikket, alul dőlttel.

Saját tapasztalat:
Nem régiben történt, - egy-két hónapja, - hogy motroztam, zenét hallgattam közben, vége lett az ABBA albumnak. Kezdődött a következő. Pontosan emlékszem, hol jártam az úton. A következő album Hillsong következett, de amit én akkor meghallottam a fülemben, az inkább megtébolyodott démonok hadának ritmustalan őrült zaja volt.
Nem értettem. Számtalanszor hallgattam már Hillsongot. Ilyet még nem éltem meg. Kicsit még megpróbáltam hallgatni, hátha valami a fülemmel van, az előző ABBA tiszta hangzása után, lehet csak a minőséggel van a baj. Lassítottam. Füleltem. Végül fájdalmasan nem bírtam elviselni. Egyszerűen kirántottam menet közben a fülemből. Hagytam, hogy lógjon zsinóron, és inkább hallgattam a szél hangját, ami a fülembe süvített. Még az is kellemesebben elviselhetőbb volt! Ahhoz se vettem a fáradtságot, hogy kikapcsoljam. Amikor megérkeztem ahová mentem, megálltam, ... néztem egy kicsit a zsinórt, ahogy jön belőle kifelé a zene, összevetettem a menet közbeni tapasztalataimat és levontam a következtetést:  valami rossz történt, a szellemvilágban a Hillsonggal.
Még az ABBA is a maga emberi mivoltában tisztább volt, mint a Hillsong az Isten dicsőítésével.
Pedig én szerettem a Hillsongot.

Revidiálom magamat, át fogom nézni, mit hagyok itt fenn a blogomban tőlük, és utánajárok mi lehet az igazság most velük.

---

Cikk:

http://www.keresztenytv.hu/index.php?p=hir&hid=172

A Hillsong és a melegek. A „hyper grace” (szuperkegyelem) soha nem látott felekezetközi toleranciával viszonyul a szodómiához. Írja a Hetek.hu.
Brian Houston, a Hillsong Church pásztora 2010-ben egy ausztrál televízió szombat esti műsorában még bűnnek nyilvánította a homoszexualitást.
Két év sem telt el, a sydney-i közösség húszezres létszámának 6-10 százaléka – a Gallup felmérése szerint – az LMBT-közös­ségből (leszbikus, meleg, biszexuális, transzszexuális és interszexuális) kerül ki. Bár a hivatalos retorika ezt nem hirdeti fennhangon, a közösség egyre több tagja tárja nyilvánosság elé tapasztalatait. A gyülekezet egy nyíltan meleg tagja arról számolt be, hogy interjút készített a pásztorral. Ebben Houston állítólag a „meleg keresztényeket” is Krisztus Testének tagjaiként határozta meg, akikben szintén vannak „kegyelmi ajándékok”, melyek nagy hasznára vannak a gyülekezetnek. Leszögezte, hogy pulpitusához többé nem kíván „exmeleg” üzenettel kiállni, mert a melegek (ahogy vannak) teljes értékű keresztények. Célja, hogy gyülekezete (ahol nem hivatalosan, de a fiatalok körében gyakorlatilag elfogadott a marihuánafogyasztás és alkoholizálás) menedéket nyújtson a melegek számára. Telefonon keresztül sikertelenül próbálkoztunk a gyülekezet hivatalos álláspontjáról érdeklődni. Lapzártánkig pedig nem érkezett írásos válasz a szerkesztőségünkbe azt illetően, hogy a gyülekezet megerősíti-e az interneten egyre inkább terjedő információkat. A melegközösség mindenesetre még közel sem elégedett, és tovább folytatja kampányát a pünkösdi gyülekezetben. Közben a zenei szolgálatáról híres közösség dicséret-stábjában az elmúlt években komoly változások zajlottak le. A dicséretvezető és egyben meghatározó alak, Darlene Zschech (akinek dicséretei olykor a világi toplistákra is felkerültek) férjével már nem tagja a Hillsong gyülekezetnek, hanem egy másik városban szolgálnak. Mellette több más zenész, énekes hagyta el a közösséget, vagy csökkentette részvételét a szolgálatban. A kiválások pontos oka nem nyilvános. Írja a Hetek.hu.

Nincsenek megjegyzések: