"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. január 9., szerda

Ott akarok lenni, ahol te vagy



Milyen rég hallottam ezt a szép dalt.





Ott akarok lenni, ahol Te vagy
Minden nap jelenlétedben
Nem akarlak távolról látni
Vonj magadhoz közel

Ott akarok lenni, ahol Te vagy
Vezess ösvényeden engem
Taníts meg a mennyei útra
Tölts be Szent Szellemeddel.

Mert Nálad lenni oly jó
Nincs ahhoz hasonló
Asztalod terítve
Átjár dicsőséged fénye

Együtt Veled
Ez tesz csak boldoggá engem
Erre szomjazom
Ezután vágyódom én

Ott akarok lenni, ahol Te vagy
Minden nap jelenlétedben
Nem akarlak távolról látni
Vonj magadhoz közel

Ott akarok lenni, ahol Te vagy
Vezess ösvényeden engem
Taníts meg a mennyei útra
Tölts be Szent Szellemeddel.

Mert Nálad lenni oly jó
Nincs ahhoz hasonló
Asztalod terítve
Átjár dicsőséged fénye

Együtt Veled
Ez tesz csak boldoggá engem
Erre szomjazom
Ezután vágyódom én

Oh Istenem Te vagy erősségem nékem
Mikor megérint Szellemed
Új dal fakad szívemben

Ott akarok lenni, ahol Te vagy
Minden nap jelenlétedben
Nem akarlak távolról látni
Vonj magadhoz
Vonj magadhoz közel
Vonj magadhoz
Vonj magadhoz közel





Nincsenek megjegyzések: